IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dodenherdenking/4 Mei Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2016 17:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2015 9:59 schreef Vargen666 het volgende:
Zouden al die tokkies die tegen asielzoekers zijn die twee minuten stilte trouwens ook gebruiken om te reflecteren en na te denken over wat het betekent om in vrijheid te leven? En als ze daar aan denken, zouden ze dan alleen over hun eigen vrijheid nadenken of ook over die van hun medemens?




Mooi.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2016 20:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vind dat hele gedoe wat er nu weer heerst over het 'geen 4 mei voor mij' gebeuren een beetje kansloos. Het lijkt wel of bepaalde groepen gewoon overal perse tegenaan willen schoppen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Beetje jammer.

De dialoog vindt ik trouwens geen probleem, alleen de manier waarop.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2016 20:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tegenaanschoppen is wel leuk, maar je bij elke poepben zucht aangesproken voelen is wat anders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-05-2016 1:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Begint een beetje op de situatie in de VS te lijken. Alwaar studenten van alles verzinnen om gekwetst te kunnen zijn.

De "activistische" gekleurde gemeenschap is erg vermoeiend en sneu bezig de laatste tijd.


Boeiender


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-05-2016 11:19 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Yep:





Een kleine selectie, er is 'helaas' veel meer...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-05-2016 11:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het al weer bijna tijd voor de Zwarte Pieten discussie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-05-2016 11:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ugh ja, die Laci Green (laatste filmpje) komt me ook al helemaal de strot uit.

Sommige punten die ze maakt in haar videos zit een vorm van juistheid en goedheid in. Maar zo vaak spoelen ze ook over van de hypocrisie, tegenstrijdigheid en dubbele standaarden. Toppunt vind ik inderdaad ook het hele gedoe rond die Toby Turner. Of hij het nu gedaan heeft of niet, mensen als 'verkrachter' bestempelen op basis van een post op Tumblr zonder concreet bewijs/strafrechtelijk onderzoek/rechterlijke uitspraak is gewoon zo fout. Misselijkmakend haast.

Ben die politiek correcte drama onderhand zo zat dat ik echt merk dat ik het expres zoveel mogelijk probeer te mijden ondanks dat ik in de meeste gevallen toch vrij concrete standpunten in bepaalde kwesties heb. Ik ben het gedoe eromheen en het gedrag van voor- en tegenstanders zo zat. Bah.

Zo, tot zover mijn donderdagmorgen rant. Tijd voor groentensoep met ballen.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 05-05-2016 11:31 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Amerikaanse identiteitspolitiek, ovenmateriaal met een mening :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-05-2016 11:43 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2016 11:30 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ugh ja, die Laci Green (laatste filmpje) komt me ook al helemaal de strot uit.
Enorm inderdaad, niet alleen spuwen ze de grootste onzin, misinformatie, slecht onderbouwde, verkeerd geïnterpreteerde feiten (als ze daar al meekomen, feiten worden vaak wegschoven, want hun gevoel is belangrijker...), elke kritiek word meteen persoonlijk opgevat en onder een betreffende categorie discriminatie gezet en de aandrager ervan persoonlijk aangevallen en 'zwart' gemaakt. Daarnaast is het gewoon een erg irritant figuur.
quote:

Zo, tot zover mijn donderdagmorgen rant. Tijd voor groentensoep met ballen.
Seksisme! Misogynie!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-05-2016 11:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2016 11:30 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ugh ja, die Laci Green (laatste filmpje) komt me ook al helemaal de strot uit.

Sommige punten die ze maakt in haar videos zit een vorm van juistheid en goedheid in. Maar zo vaak spoelen ze ook over van de hypocrisie, tegenstrijdigheid en dubbele standaarden. Toppunt vind ik inderdaad ook het hele gedoe rond die Toby Turner. Of hij het nu gedaan heeft of niet, mensen als 'verkrachter' bestempelen op basis van een post op Tumblr zonder concreet bewijs/strafrechtelijk onderzoek/rechterlijke uitspraak is gewoon zo fout. Misselijkmakend haast.

Ben die politiek correcte drama onderhand zo zat dat ik echt merk dat ik het expres zoveel mogelijk probeer te mijden ondanks dat ik in de meeste gevallen toch vrij concrete standpunten in bepaalde kwesties heb. Ik ben het gedoe eromheen en het gedrag van voor- en tegenstanders zo zat. Bah.

Zo, tot zover mijn donderdagmorgen rant. Tijd voor groentensoep met ballen.


Bizar verhaal dit.

Ik heb nog nooit van de mensen of gebeurtenissen waar jij het over hebt gehoord en ik gok dat dat voor 99,99% van de mensen geldt maar jij probeert het expres te vermijden?

Wat doe je dan dat je er toch aan blootgesteld wordt? Heb je een abonnement op de Privé? Kijk je RTL Boulevard? Lees je de Telegraaf?

Volgens mij doe je iets fout.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 05-05-2016 11:49 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Net als mijn voornaamgenoot OWW heb ik nog nooit van die mensen gehoord die hierboven aangehaald worden. Net even aan wat vrienden en vriendinnen gevraagd en ook zij kennen die personen niet. Uit wat voor nichewereld komen zij? In ieder geval niet uit de normale mainstream.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-05-2016 11:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Volgens Wikipedia is die Lacy een of andere kut die op YouTube video's maakt over seks. Dat sluit inderdaad wel aan bij het niveau van CHM.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-05-2016 12:01 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als je het laatste filmpje kijkt waar in naar refereer in mijn post weet je eigenlijk al genoeg.

Maar goed. Mijn punt slaat ook meer op alle bovenstaande filmpjes in het algemeen. Het lijkt alsof je tegenwoordig politiek correct moet zijn anders doe je al gelijk niet meer mee. En een andere mening telt dan al gauw niet meer. Ergerlijk.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-05-2016 21:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Eergisteren gewoon compleet vergeten om om 20.00 uur 2 minuten stil te zijn, laat staan de herdenking op TV te kijken. Voorgaande jaren altijd aan gedacht, maar nu compleet vergeten gewoon


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-05-2016 6:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gebeurt mij ook steeds vaker


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-05-2016 22:21 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Had de herdenking opstaan op tv, maar was dingen aan het invullen op de rabobank site, dat moet hardop, had het niet echt door.

Ik heb dat nooit gedaan, 2 minuten denken aan de slachtoffers van afgelopen oorlogen. Ik heb 3 keer meegedaan, dat was een heleboel denken aan oorlog. En ik kan zoiets gewoon niet.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 07-05-2016 22:21]


VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-05-2016 10:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nu precies 8 jaar geleden dat Sterchele met zijn Porsche tegen een boom geknald is.

Komaan Club, doe het vandaag voor hem


En nu gaan we vegen


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen