![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Over een half uurtje. ![]() |
|
Ik vertik het om 2 minuten stil te zijn voor mensen die hun eigen soort heeft lopen afslachten. ![]() |
|
quote:Goed opgelet op school jij ![]() |
|
quote:Jij bent echt een idioot. sorry dat ik het zeg... Evil Dick ![]() |
|
quote: Wat nou slachtoffers? We herdenken ook de militairen. Die hebben ook anderen lopen afslachten. En dat allemaal voor die zogenaamde "vrijheid"? Kom op zeg. En daarbij, wat dan met al die mensen die daarvoor zijn gevallen? Die ook voor onze vrijheid hebben gevochten? Dat is dan ineens niet nodig? ![]() |
|
Damn ..je snapt het echt niet he ... ![]() |
|
quote:Heb jij enig idee waar je het over hebt of loop je vanuit een of ander theoretisch ideaal te lullen? ![]() |
|
quote: Ehm... we herdenken op 4 mei de Nederlandse slachtoffers van alle oorlogen. Militairen én burgers. En die militairen hebben inderdaad voor onze vrijheid gevochten. Dus een beetje meer respect zou hier op z'n plaats zijn. Bareuh... ![]() |
|
Leg me dan waar eens uit waarom ik dan m'n mond zou moeten houden. Daarbij, we vieren de vrijheid. En ik wil van mijn vrijheid gebruik maken door te kunnen kiezen of ik mijn mond houd of niet, en dan krijg ik alle wind van voren? Lekkere vrijheid. ![]() |
|
Uit respect voor alle slachtoffers, idioot, die gestorven zijn voor jouw vrijheid. Evil Dick ![]() |
|
Het is inderdaad een hele aanslag op je vrijheid om 2 van de 525600 minuten per jaar effe je bek te houden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-05-2010 19:52] ![]() |
|
quote: Wat Crypt zegt, respect. En die vrijheid vieren we morgen. Bareuh... ![]() |
|
quote: Epic fail. ![]() |
|
Kom op, wat voor nu heeft het nou? Sorry maar dat zie ik er gewoon echt niet van in. Je houdt twee minuten je bek, wat ik eigenlijk altijd doe om 8 uur, en wat dan? Wie wordt er daar beter van? ![]() |
|
quote: [veteraan]Mooi tijdstip om daar nu een discussie over te beginnen. Als je nou ff wacht... [/veteraan] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
.. het gata er niet om om beter te worden sukkel, gata er om om te herdenken dat er in de jaren mensen gevallen zijn om er voor te zorgen dat jij nu de zeikerd op ZM kunt uithangen. ![]() |
|
Spannend, nog een minuutje! ![]() |
|
quote: Jij gaat dus ook niet naar een 5 mei festival? Boeiender ![]() |
|
Inderdaad. ![]() |
|
Dat was weer mooi om te zien... Evil Dick ![]() |
|
Die twee dozen hier beneden vonden het blijkbaar wel toepasselijk om de slappe lach te hebben tijdens die 2 minuten. Jammer weer. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: En waarom niet? Omdat mensen elkaar hebben afgeslacht om jouw vrijheid te geven? Boeiender ![]() |
|
Heeft iemand het gevolgd op TV? Was iets wazigs gaande, allemaal gillende mensen tegen het einde van de twee minuten aan. ![]() |
|
Ja ik hoorde het op de radio, echt even wtf? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |