IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dodenherdenking/4 Mei Vorige pagina | Volgende pagina
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 04-05-2010 19:25 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Over een half uurtje.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 19:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik vertik het om 2 minuten stil te zijn voor mensen die hun eigen soort heeft lopen afslachten.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-05-2010 19:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik vertik het om 2 minuten stil te zijn voor mensen die hun eigen soort heeft lopen afslachten.



Je bent ook niet stil voor de daders, maar voor de slachtoffers.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2010 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik vertik het om 2 minuten stil te zijn voor mensen die hun eigen soort heeft lopen afslachten.

Goed opgelet op school jij


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 19:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik vertik het om 2 minuten stil te zijn voor mensen die hun eigen soort heeft lopen afslachten.

Jij bent echt een idioot. sorry dat ik het zeg...


Evil Dick


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 19:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:41 schreef De Ulk het volgende:
Je bent ook niet stil voor de daders, maar voor de slachtoffers.


Wat nou slachtoffers? We herdenken ook de militairen. Die hebben ook anderen lopen afslachten. En dat allemaal voor die zogenaamde "vrijheid"? Kom op zeg. En daarbij, wat dan met al die mensen die daarvoor zijn gevallen? Die ook voor onze vrijheid hebben gevochten? Dat is dan ineens niet nodig?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2010 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn ..je snapt het echt niet he ...


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2010 19:47 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 mei 2010 19:46 schreef ColdheartMinor het volgende:
Wat nou slachtoffers? We herdenken ook de militairen. Die hebben ook anderen lopen afslachten. En dat allemaal voor die zogenaamde "vrijheid"? Kom op zeg. En daarbij, wat dan met al die mensen die daarvoor zijn gevallen? Die ook voor onze vrijheid hebben gevochten? Dat is dan ineens niet nodig?
Heb jij enig idee waar je het over hebt of loop je vanuit een of ander theoretisch ideaal te lullen?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-05-2010 19:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:46 schreef ColdheartMinor het volgende:
Wat nou slachtoffers? We herdenken ook de militairen. Die hebben ook anderen lopen afslachten. En dat allemaal voor die zogenaamde "vrijheid"? Kom op zeg. En daarbij, wat dan met al die mensen die daarvoor zijn gevallen? Die ook voor onze vrijheid hebben gevochten? Dat is dan ineens niet nodig?


Ehm... we herdenken op 4 mei de Nederlandse slachtoffers van alle oorlogen. Militairen én burgers. En die militairen hebben inderdaad voor onze vrijheid gevochten. Dus een beetje meer respect zou hier op z'n plaats zijn.


Bareuh...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 19:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Leg me dan waar eens uit waarom ik dan m'n mond zou moeten houden.

Daarbij, we vieren de vrijheid. En ik wil van mijn vrijheid gebruik maken door te kunnen kiezen of ik mijn mond houd of niet, en dan krijg ik alle wind van voren? Lekkere vrijheid.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 19:51 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Uit respect voor alle slachtoffers, idioot, die gestorven zijn voor jouw vrijheid.


Evil Dick


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-05-2010 19:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het is inderdaad een hele aanslag op je vrijheid om 2 van de 525600 minuten per jaar effe je bek te houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-05-2010 19:52]


 


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-05-2010 19:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:50 schreef ColdheartMinor het volgende:
Leg me dan waar eens uit waarom ik dan m'n mond zou moeten houden.

Daarbij, we vieren de vrijheid. En ik wil van mijn vrijheid gebruik maken door te kunnen kiezen of ik mijn mond houd of niet, en dan krijg ik alle wind van voren? Lekkere vrijheid.


Wat Crypt zegt, respect. En die vrijheid vieren we morgen.


Bareuh...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-05-2010 19:53 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2010 19:50 schreef ColdheartMinor het volgende:
Leg me dan waar eens uit waarom ik dan m'n mond zou moeten houden.

Daarbij, we vieren de vrijheid. En ik wil van mijn vrijheid gebruik maken door te kunnen kiezen of ik mijn mond houd of niet, en dan krijg ik alle wind van voren? Lekkere vrijheid.


Epic fail.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 19:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Kom op, wat voor nu heeft het nou? Sorry maar dat zie ik er gewoon echt niet van in. Je houdt twee minuten je bek, wat ik eigenlijk altijd doe om 8 uur, en wat dan? Wie wordt er daar beter van?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2010 19:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2010 19:50 schreef ColdheartMinor het volgende:
Leg me dan waar eens uit waarom ik dan m'n mond zou moeten houden.

Daarbij, we vieren de vrijheid. En ik wil van mijn vrijheid gebruik maken door te kunnen kiezen of ik mijn mond houd of niet, en dan krijg ik alle wind van voren? Lekkere vrijheid.


[veteraan]Mooi tijdstip om daar nu een discussie over te beginnen. Als je nou ff wacht... [/veteraan]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2010 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. het gata er niet om om beter te worden sukkel, gata er om om te herdenken dat er in de jaren mensen gevallen zijn om er voor te zorgen dat jij nu de zeikerd op ZM kunt uithangen.


R.
Usericon van R.
Posted 04-05-2010 19:59 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Spannend, nog een minuutje!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:02 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 19:53 schreef ColdheartMinor het volgende:
Kom op, wat voor nu heeft het nou? Sorry maar dat zie ik er gewoon echt niet van in. Je houdt twee minuten je bek, wat ik eigenlijk altijd doe om 8 uur, en wat dan? Wie wordt er daar beter van?

Jij gaat dus ook niet naar een 5 mei festival?


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-05-2010 20:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Inderdaad.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-05-2010 20:05 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Dat was weer mooi om te zien...


Evil Dick


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-05-2010 20:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Die twee dozen hier beneden vonden het blijkbaar wel toepasselijk om de slappe lach te hebben tijdens die 2 minuten. Jammer weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:04 schreef ColdheartMinor het volgende:
Inderdaad.


En waarom niet? Omdat mensen elkaar hebben afgeslacht om jouw vrijheid te geven?


Boeiender


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-05-2010 20:06 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heeft iemand het gevolgd op TV? Was iets wazigs gaande, allemaal gillende mensen tegen het einde van de twee minuten aan.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 04-05-2010 20:07 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ja ik hoorde het op de radio, echt even wtf?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen