|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Axl Rose, waardeloos arrogant type, hij zou zijn haar af moeten knippen, hij zou niet misstaan in een Iers inteelt dorp, met zijn rode harses, bloedkop dat het is. Against God and Government |
|
quote: Och, hij heeft met zijn waardeloze bloedkop anders wel zijn schaapjes op het droge gezongen. Boeiender |
|
Als je de interviews van die jankerd lees, dan ban ik liever een armzalige student dan een Axl Rose, en maar klagen en zeuren, rode oetlul. Against God and Government |
|
quote: Hehehe, ik snap jouw punt. Boeiender |
|
Fijne setlist: Date: Saturday • December 19, 2009 Location: Tokyo, Japan Venue: Tokyo Dome Setlist: "Chinese Democracy" "Welcome to the Jungle" "It's So Easy" "Mr. Brownstone" "Catcher in the Rye" "Sorry" Band Jam (I Want You Back, Jackson 5) "If the World" Richard Fortus solo ("James Bond Theme") "Live and Let Die" Dizzy Reed solo (Ziggy Stardust) "Street of Dreams" Band Jam "You Could Be Mine" "Rocket Queen" "My Michelle" DJ Ashba solo "Sweet Child O' Mine" "Shackler's Revenge" "I.R.S." Band Jam Axl Rose piano solo "November Rain" Band Jam "Whole Lotta Rosie" "Knockin' on Heaven's Door" "Scraped" "Prostitute" Jam "This I Love" Frank Ferrer solo (We Will Rock You) "Out Ta Get Me" Ron Thal solo (Pink Panther Theme/Don't Cry) "Don't Cry (Axl, Ron and DJ) "Nightrain" Encore "Madagascar" "There Was a Time" "My Generation" (Tommy Stinson vocals) "Better" "Patience" "Nice Boys" "Paradise City" |
|
Hoezo rocksterren? Geen Slash-kleding toestaan, dan ben je wel erg ver gezakt als mens en muzikant. Zie: http://www.telegraaf.nl/prive/5869949/__Kledingverbod_bij_Guns_N__Roses_concert__.html?p=4,2 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
WTF, ze mogen nog blij zijn dat er mensen komen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ach, ik ban gelijk wie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
man man, axl wordt steeds triester. toen ik 13/14 was had ik nooit verwacht dat ik kwaad zou weglopen bij een gnr show, toen ik 26 was, is t toch eindelijk waar geworden. wat een kut ellende op graspop ! |
|
Ik heb hier een guns 'n' roses make my day 1993 cd liggen, zonder boekje etc. Alleen de cd. Misschien dat er een fan is die een bod wil doen? Tracklist: 1 Jumpin' Jack Flash (Electric Version) 3:40 2 Heartbreak Hotel 4:26 3 Shadow Of Your Love 3:08 4 Welcome To The Jungle 5:10 5 Move To The City 3:34 6 Kumpin' Jack Flash 3:40 7 November Rain (Piano Version) 9:44 8 Nice Boys Don't Play R'n'R 2:58 9 Whole Lotta Rosie 4:20 10 Blues Jam (Instrumental) 7:14 11 One In A Million 6:10 12 November Rain (Guitar Version) 4:57 13 Paradise City (Raw Version) 5:33 14 Instrumental Jam deze dus: http://www.discogs.com/Guns-N-Roses-Make-My-Day/release/1751334 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: toch maakt Axl nog steeds erg mooie muziek, alleen brengt ie het niet uit Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ben inmiddels al een beetje bijgedraait. De huidige band is natuurlijk niet de originele GNR, maar Axl zingt momenteel weer net zo goed als 20 jaar geleden. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik ga hier vnvnd eens voor zitten, hopelijk wat nieuwe informatie. Ik zie iig wel bekende gezichten . |
|
quote: +1 Live ging het een stuk beter dan mijn verwachting. Het zou alleen leuk zijn als hij ooit op tijd kwam. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
slash en steven adler hebben beide ook leuke bands... tis een beetje vergane glorie, maar altijd leuk om live te zien. |
|
Nog een keer de live zien Het concert op Rock in Rio wordt live gestreamed Link: http://www.youtube.com/user/rockinrioeuvou Date: October 2nd Time: 11:50 PM EST (about pending) More detailed info: Rio de Janeiro (GMT -3). Based on show schedule Guns N' Roses will start playing at 3 Oct 12:50 AM. Others GMT around the World: New York 2 Oct 11:50 PM. Montreal 2 Oct 11:50 PM. Lisboa 3 Oct 04:50 AM. London 3 Oct 04:50 AM. Paris 3 Oct 05:50 AM. Berlin 3 Oct 05:50 AM. Enjoy! "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
signature |
|
Dat klonk niet best nee, en hij was weer uoderwets over de pis Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: |
|
Oh, lamaar [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 06-10-2011 20:29] |
|
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die uberhaupt naar concerten van deze omhooggetilde bak ellende gaan. |
|
+1 WAT N LOSER IS DIE RODE VETPROP GEWORDEN ZEG!! GETVERRRSS WAT SLECHT |
|
quote: signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |