IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Guns n' Roses Vorige pagina | Volgende pagina
Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 06-09-2004 0:40 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 14:19 schreef Witchking het volgende:
en Slash is natuurlijk een erg goede gitarist!




erg goed!?

hijs de best


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 06-09-2004 1:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

ik hoop dat het nog wat weg heeft van vroeger.
Maar gelukkig is er nu Velvet Revolver



Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 07-09-2004 17:48 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 0:40 schreef Gieteraar het volgende:
erg goed!?

hijs de best

valt wel mee, zijn imago zorgt voor zijn bekendheid, niet zijn spel.
al heeft hij best een gave stijl


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 09-09-2004 23:13 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Nou daar ben ik het niet mee eens. Ik ben jaren fan geweest en niet op de laatste plaats vanwege de sterke melodieen die Slash uit z'n gitaar weet te persen. Daar is Carlos Santana echt een amateur bij, Slash is gewoon virtuoos. Wel jammer van Velvet Revolver, ik vond Slash's Snakepit veel gaver, die hadden betere songs.
Ik heb Gilby Clarke trouwens ook eens ontmoet bij een solotour van m in de kade in zaandam. Da's ook een heel relaxte gozer en speelt ook leuk gitaar. Hij deed toen zowel de rhythm, lead gitaar en zang tegelijk.


~ By the fallen one I shall arise ~


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-09-2004 23:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2004 23:13 schreef Ishtar het volgende:
Ik heb Gilby Clarke trouwens ook eens ontmoet bij een solotour van m in de kade in zaandam. Da's ook een heel relaxte gozer en speelt ook leuk gitaar. Hij deed toen zowel de rhythm, lead gitaar en zang tegelijk.


Alleen schrijft Gilby niet erg sterke songs. Luister maar eens naar zijn soloplaten. Ik heb ze hier allemaal in de kast staan, maar ik wordt er eerlijk gezegd niet warm of koud van.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2005 21:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

GUNS N' ROSES Bassist: 'Chinese Democracy' To Be Released In April - Jan. 21, 2005
For those who attended the quasi-riot at Philadelphia's Wachovia Center in December 2002 due to the GUNS N' ROSES no-show, GNR bassist Tommy Stinson claims the band is coming back and will actually perform this time.

"We owe Philly," Stinson told Ed Condran of SouthPhillyReview.com. He wouldn't elaborate about the aforementioned debacle. "That's all still in litigation." But he promised that GN'R would be on the road this year after the release of "Chinese Democracy" in April.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-01-2005 16:47 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 januari 2005 21:57 schreef Mutilator het volgende:
GUNS N' ROSES Bassist: 'Chinese Democracy' To Be Released In April - Jan. 21, 2005
.........
But he promised that GN'R would be on the road this year after the release of "Chinese Democracy" in April.


Eerst zien, dan geloven.
Dat veel beloven en weinig geven kennen we nu wel.



Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 25-01-2005 17:59 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 9 september 2004 23:44 schreef Count Usher het volgende:
Alleen schrijft Gilby niet erg sterke songs. Luister maar eens naar zijn soloplaten. Ik heb ze hier allemaal in de kast staan, maar ik wordt er eerlijk gezegd niet warm of koud van.


Haha, ja dat klopt inderdaad, ik zou ook geen cd van hem kopen. Als GnR was het wel aardig maar solo weet alleen Slash nog wat grappigs te maken.
Matt en Izzy weet ik eigenlijk niet..?


~ By the fallen one I shall arise ~


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-01-2005 18:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 17:59 schreef Ishtar het volgende:
Haha, ja dat klopt inderdaad, ik zou ook geen cd van hem kopen. Als GnR was het wel aardig maar solo weet alleen Slash nog wat grappigs te maken.
Matt en Izzy weet ik eigenlijk niet..?


Izzy heeft een paar leuke albums gemaakt, waarvan "Juju Hounds" erg leuk is. De beste solo-plaat van een ex-Gunner is die van Duff: "Believe in Me". Het gaat een beetje in de richting van het vroege GNR-werk. Zeker 's checken. Geen idee of het nog te bestellen is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 1:42 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

G'ns and roses Is niet meer.

Was de combinatie van alle leden die het hem deed. Velvet revolver zuigt, slash's snakepit is een aanvluiting en guns zonder slash en de rest is ook ruk.

Oftewel Guns is no more, get over it.

(ben natuurlijk een enormmmme fan, laat dat even duidelijk zijn)


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-01-2005 1:43 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

en je hebt gelijk...helaas

al vind ik Velvet Revolver nog wel leuk



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-03-2005 0:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ze komen toch bij elkaar..in de rechtzaal

SLASH, DUFF Vs AXL ROSE Case Delayed Until November - Mar. 3, 2005

According to Sp1at.com, a lawsuit filed by former GUNS N' ROSES members Slash (guitar) and Duff McKagan (bass) against the band's lead singer, Axl Rose, claiming he ripped them off to the tune of at least a million dollars, has been delayed by an "ex parte" application until November 8, 2005.

The case, which was originally due to finalize this May, is expected to last five-seven days and could possibly feature court appearances from all the parties in person.

The delay allows VELVET REVOLVER to pursue their tour plans of North America and Europe and also allows GUNS N'ROSES to continue planning for the release of the their long-awaited new album, "Chinese Democracy".

In the suit (download court documents in PDF format), Duff and Slash claim Rose doesn't have any controlling interest in the songs, but they say he killed deals that would have put their tunes in a half dozen movies, including "Just Married", "We Were Soldiers", "Death to Smoochie" and "Old School". In addition, Rose allegedly squashed a deal to allow the producers of the movie "Black Hawk Down" to use the band's huge hit, "Welcome to the Jungle" in the film. Instead, he wanted to re-record it, thereby allegedly cheating his ex-band mates out of the licensing fee.

David Powell, who runs "The Music Bridge", a company that deals with music rights for movies, told Celebrity Justice last year: "Licensing is very important for any band or any artist that gets out there in popular culture.

"There are many income streams that can be generated from the songs, as well as the master recordings, for years and sometimes generations to come."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-03-2005 0:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 05-03-2005 17:53 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

guns n roses is super
nogsteeds
al vind ik the spagetie incident wel kut
maja zelfs die heeft wat goeie nummers

ik ben een groote fan van ze
maar van velvet revolver zal ik NOOIT fan worden
het is gewoon nix
en vind die zanger zn stem niet geweldig
maja

de moraal van dit verhaal GNR ROCKT AARS NOGSTEEDS


~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-03-2005 17:57 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 5 maart 2005 17:53 schreef metal_fantasy het volgende:
al vind ik the spagetie incident wel kut
maja zelfs die heeft wat goeie nummers

Die nummers zijn dan ook geen GNR nummers..covercd'tje



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2005 17:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

fan zijn is gay.


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 05-03-2005 18:01 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

quote:
Op 5 maart 2005 17:59 schreef Snaack het volgende:
fan zijn is gay.



serieus?
ja zal best kunne had m perongeluk niet orgineel


~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-03-2005 18:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ben nu GnR - pretty tied up aan t luisteren. GnR blijft gaaf.


Subtiel kamerolifantje


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-03-2005 18:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 18:01 schreef metal_fantasy het volgende:
serieus?
ja zal best kunne had m perongeluk niet orgineel





spelfout weggehaald...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-03-2005 18:12 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ja! Mijn lievelingsband.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-03-2005 18:16 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

was t voor mij ook, maar voor wie niet hier.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-03-2005 18:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb sinds gisteren Use Your Illusion I & II in mijn bezit. Moest er toch maar eens van komen...

Net ff November Rain op het hoogste volume geluisterd. Wat een ontzettend gaaf nummer blijft dat toch!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-03-2005 18:25 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat nummer moet gespeeld worden op mijn begrafenis. Erg cliché, ik weet t, maar het is idd zó'n goed nummer. En die solo van Slash!


Subtiel kamerolifantje


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-03-2005 18:26 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Alles is gaaf van ze op November Rain na, dat nummer kan ecth niet meer.


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-03-2005 18:26 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

guns 'n' roses blijft gaaf niet alleen is t coole muziek, maar veel nummers halen prettige herinneringen bij me op, en ik zal heus niet de enige zijn die dat heeft. Wat velvet revolver betreft, daar kan ik nog niet over oordelen gezien ik ze nog niet gehoord heb.

t coverbandje "gunz 'n' rozes" is trouwens ook erg gaaf. zo dood is G'n'R dus toch nog niet



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-03-2005 18:33 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

M'n broer heeft nog Slash's Snakepit liggen. Er zijn er niet barre veel van. Best leuk maar niet om over te juichen.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen