|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb onlangs een (officieuze) DVD van het beroemde Tokyo-concert uit 1992 aangeschaft, en ben voor de zoveelste keer tot de conclusie gekomen dat Guns N' Roses gewoon blijft heersen! |
|
Volgens mij is het een bootleg, de beelden zijn zo van video op dvd gezet inclusief storing en kutgeluid. Maar Axl heeft het bedacht en dus is het gaaf. Wat een gelul over "naast zijn schoenen gaan lopen" en ander vreemd gedrag. Axl Rose is de belichaming van Rock n Roll. Axl denkt; "De tering met iedereen, ik doe wat ik zelf wil." En zo hoort het. |
|
quote: Die Axl maakte het anders wel bont wat dat betreft. Altijd te laat op komen dagen en iedereen die hem te lang gekend heeft, heeft knallende ruzie met hem. |
|
Op Pukkelpop 2002 zijn ze live komen spelen. Niet slecht,maar Axl heeft behoorlijk wat streken : arriveerde ruimschoots anderhalf uur te laat en hing de ( foute )rockster uit.Die oude nummers weet ik op tijd en stond wel te pruimen,maar dat nieuwe werk van die langverwachte cd 'Chinese Democracy'leek echt nergens op.Ofwel mierzoet,ofwel hopeloos erover Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Iemand het nummer I.R.S. al gehoord van hun nieuwe album? Klinkt niet verkeerd moet ik zeggen. Come back? |
|
Ik ben wel benieuwd naar die cd. schijnt binnenkort uit te komen. |
|
Vanochtend nog even geluisterd op een ouderwets bandje. Yay. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jezus, wat klink jij enthousiast! |
|
quote: ROFLMAO |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Ben ik. Enthousiast. Dat ben ik. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb een drietal demo's gehoord van nummers die op Chinese Democracy zullen komen en het klinkt niet verkeerd, alleen heeft het uiteraard niet de klasse van het oudere werk. Niet meteen het soort nummers waar je meer dan tien jaar op moet zitten kauwen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Linkje of iets dergelijks van die demo nummertjes. Ben benieuwd namelijk. |
|
Torrents staan op www.mininova.org en ik geloof dat er sinds vandaag eentje op Blabbermouth staat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op kerrazy staan ook 2 nummers in demovorm. Ik luister nu I.R.S. Duidelijk axl. Duidelijk demokwaliteit. En duidelijk niet zo'n best nr. |
|
quote: klinkt niet verkeerd.... een groot GnR fan zat gister bijna huilend op de bank zo slecht vond hij het... Als de muziek er net zo op vooruit is gegaan als de looks van ome Axl dan wil ik het liever niet horen. |
|
De meesten vergelijken dit met het oude materiaal. Vind dit onzin, je kan niet verwachten dat een band na 10 jaar en met 1 orgineel lid dezelfde muziek maakt als toen. Maargoed, heb nog maar 1 nummer gehoord (I.R.S.). En die klonk niet verkeerd. |
|
Is dat nummer ook ergens als mp3-tje te vinden? Ik zoek me suf. |
|
|
|
Downloadfestival... Zal Metallica blij mee zijn. |
|
Gn'R heeft in het verleden goede muziek gemaakt. Maar tegenwoordig? Ik zit nu echt niet op dat 100.000 jarenplan van Axel te wachten. |
|
Anders moet je even op dutchdemocracy.nl kijken. Op dit forum zijn wat downloads te vinden. Er is ook nog een ander groot engelstalig forum, alleen weet ik daar niet zo de naam van. Hier zijn in ieder geval een stel nummers te downloaden van het nieuwe album. Ook op limewire e.d. is behoorlijk wat te vinden. |
|
http://rapidshare.de/files/14198040/bang.rar.html Nu aan het binnenhalen.. **Edit: errrr... 1 albumtrack en een hoop foute en slechte live/demotracks.. Alleen voor de liefhebber dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 02-03-2006 12:17] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Get in the ring! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |