|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
De bedoeling was om rond 30000, 40000 mensen binnen te halen. En er was nog niet eens de helft. Wel lekker rustig behalve bij de snack en drank tenten. |
|
Het was al maanden bekend dat dit niet liep zoals verwacht.... Er is flink in de organisatie gesnoeid vrees ik. Kostenbesparing nr. 1 |
|
quote: Ja, goed he! Stom toeval, maar wel leuk natuurlijk! Ik vond het ontzettend leuk gister. Ondanks de negatieve verhalen inderdaad, ook die van 10 jaar geleden waarin Axl regelmatig als 'valse kraai' omschreven werd. Dat was gisteren dus niet het geval, hij was erg goed bij stem, hield de sfeer er leuk in en straalde energie uit. Natuurlijk mis je mensen als Slash (die vooral eigenlijk), die de band wat meer uitstraling gaven en de gitaarsolo's tot een miniconcert op zich bracht. Maar het viel me echt alleszins mee, alle leuke nummers gespeeld (nouja, ik miste persoonlijk 'get in the ring'), leuke dag! Het weer hielp natuurlijk ook een handje mee, leuk festivalsfeertje hing er zo. Alice in Chains was overigens ook boven verwachting leuk. Bloodsimple heb ik niet gezien en Stone Sour vond ik niks. ..."Hate can only create more hate"... |
|
leuk detail was natuurlijk Izzy Stradlin meespeelde de laatste vijf nummers. Verder bijna alle nummers van Appetite mogen aanschouwen behalve Rocket Queen en You're Crazy Vond dat Axl goed bij stem was. Dat de band erzin in had. Beter dan 13 jaar geleden toen ze een optreden gaven op de automatische piloot... Dit optreden was wel de moeite waard... oja gaaf dat A I C best veel nummers van Dirt speelde...en de nieuwe zanger kwam aardig in de buurt van de oude zanger (rip) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Setlijst Guns N’ Roses: Introtape Welcome To The Jungle Mr. Brownstone Live & Let Die Better Robin Fink solo Sweet Child O’ Mine Knockin’ On Heavens Door Dizzy Reed solo (David Bowie’s Ziggy Stardust) The Blues You Could Be Mine Richard Fortus solo (Christina Aguilera’s Beautiful) Out Ta Get Me November Rain Ron Thal solo (instrumentale versie van Don’t Cry) My Michelle Thinking About You (met Izzy Stradlin’) Patience (met Izzy Stradlin) Nightrain (met Izzy Stradlin) Encore: Robin Fink solo Paradise City (met Izzy Stradlin) |
|
De overige ex-leden kunnen dan ook toch net zo goed 'een' Guns 'n Roses beginnen. Tom Keifer op zang en 't klinkt net echt! |
|
goed idee |
|
De overige ex leden zijn zo slim genoeg om ermee te kappen en een nieuwe, vette band te beginnen. |
|
quote: Leuk? ja. Maar die zanger is ENG. En dat is nog een eufemisme. In de schaduw van Appetite for Destruction mogen staan? nee |
|
Scott Weiland is dan ook een flikker. Velvet Revolver is een kutband. Guns 'n Roses daarintegen, is zeer gaaf. |
|
stone temple pilots was een vette band toch... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Absoluut! Disko Disko Partizani |
|
quote: Lekker objectief. |
|
quote: BAN HIM!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Al pompt ie dageijks mening mannenbips tot roze pap, het blijft een gave band met een vette plaat op zak. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: uitleg! |
|
quote:De zang irriteert me mateloos, die riffjes zijn redelijk standaard en ongeïnspireerd. |
|
en zette op lowlands een 10000x zoveel rock n roll optreden neer dan guns n roses... want ze waren heel erg goed bla bla maar NIET rock n roll |
|
|
|
Just like in the old days... |
|
hehe, jazeker |
|
nu op WDR: Guns N Roses op Rock Am Ring |
|
thnx, sweet child o mine op dit moment the only pleasure is pain |
|
Is die Chinese Democracy al een keertje af, of niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |