|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=54087 |
|
quote:hehe ik kreeg laatst nog een Oor uit 2000 onder m'n neus geschoven. Hier hadden ze het er al over Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja? En? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:17] . |
|
quote:Jij bent er overduidelijk niet bij geweest in Nijmegen als ik dit zo lees. En daarbij vraag ik me sterk af hoe je gezien je leeftijd die vergelijking kunt maken. Ik geloof nooit dat je de gloriedagen van GNR bewust hebt meegemaakt. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:18] . |
|
quote: Doet dat maar ja. Anders log je gelijk uit, gooi je je pc uit het raam en spring je er zelf achteraan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:18] . |
|
quote: Godverdomme jij domme ****! Het is IK HEB, HET WAS, IK VIND, IK HOU MIJN/M'N.<--Doe dat eens. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:19] . |
|
Als je het leuk vindt om voor BrEeZah-**** uitgemaakt te worden. Allochtoon! |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:19] . |
|
quote: Logisch, je taalbeheersing en postniveau staat gelijk aan dat van een twaalfjarige geestelijk gehandicapte negroide analfabeet, mafkees. Nog zo stoere internet warrior. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Black-Flower op 05-03-2008 13:19] . |
|
quote: Wel eens van leestekens gehoord? |
|
quote:Je mag best "doos" zeggen hoor Mike |
|
On topic: GN'R ontbeert tegenwoordig het rauwe randje dat ze vroeger, en dan vooral ten tijde van hun eerste album, wel hadden. En dat is logisch, aangezien de band toentertijd uit vijf jongens-van-de-straat bestond en tegenwoordig uit één jongen-van-de-straat en een hoop professionele (als in: niet-autodidactische, oftewel geschoolde) muzikanten. Of je deze evolutie als positief of negatief beschouwd ligt verder voor 100% aan jouw persoonlijke smaak... |
|
Michiel toch! Ik ben een heel aardig persoon hoor... |
|
quote:En om die reden zit ik ook niet op Chinese Democracy te wachten. Met de tour die net geweest is, was ik heel blij. Alle oude klassiekers (helaas geen Civil War en Get In The Ring maar dat mocht de pret niet drukken) met verve gespeeld door lui die van de hoed en de rand weten. Het boek mag gesloten worden. En dat kan van meer bands gezegd worden die zichzelf kunstmatig in leven houden. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-08-2006 21:55] |
|
Hoed? Rand? Was Slash er wel bij? |
|
quote: |
|
|
|
Zou leuk zijn geweest als "Chinese Democracy" deze dagen was uitgekomen; maar volgens mij bestaat de plaat gewoon niet, net als de titel Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:best vet. wanneer komen ze naar Nederland? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |