|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Welke band is dat dan? Kan niks op de Baroeg site vinden. Maar ik denk dat Kingofinsania doelde op Profetus. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Geen idee... Ik heb het trouwens over het Finse Spiritus Mortis... En dus NIET Profetus, die komen hopelijk volgend jaar eens langs... |
|
Spiritus Mortis wil ik ook wel graag zien en anders nog een keertje Nomad Son, pas geleden nog gezien in Little Devil en dat is tegen die tijd dan ook alweer een tijdje geleden dat ze hier zijn geweest, dus kom maar op. |
|
quote: Ik was die Spiritus Mortis tour met Fall of The Idols en Hooded Priest helemaal vergeten. Al zal het wel vreemd zijn als zowel Hooded Priest als Fall Of The Idols twee jaar op rij op DDD staan Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gotta keep yourself sharp, Mr Marcel Ik was wel niet op de hoogte dat Hooded Priest ook meetourde... Nu ja, Spiritus Mortis is niet echt mn ding... |
|
Als ze dan AciD Witch meenemen |
|
|
|
Goeiemorgen Mascha |
|
Spiritus Mortis bevestigt zichzelf ook via Myspace. |
|
Eerste bands: Lord Vicar (FI classic doom) The Prophecy (UK doom/death) Ereb Altor (SE epic doom/viking) Spiritus Mortis (FI classic doom) The 11th Hour (NL classic epic doom) |
|
Sowieso aanwezig, maar deze eerste bands belven iig veel goeds. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Zo goed als zeker dat ik en eega hier ook zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kan ik eindelijk mijn Judgement Day demos laten signeren Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Lach me niet uit (of toe) ik neem ze mee hoor... Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Spreek me dan vroeg aan, voor het te drank, heuy, laat is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat geldt ook voor mij. Vroeg nog nuchter later zwaar in de olie en de zondag eerst een zware kater Drank en oude dag, je weet wel, een goddelijke combinatie die resulteert in zeer zware katers Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ziet er al goed uit. |
|
Deze staat genoteerd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nice! |
|
Meer bands: Fatum Elisum (FR doom / death) Process Of Guilt (PT doom / death) Unsilence (UK melodic classic doom) Sardonis (BE sludge) My Lament (BE doom / death) Möse (BE sludge) |
|
mooie nieuwe namen erbij Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ken er weinig van, maar ben benieuwd! |
|
Hmm My Lament en Möse zijn niet zo boeiend, Process of Guilt is wel geinig .. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |