|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
quote: Je hebt gelijk Marcel (en Jenje niet). Process of Guilt is briljant live. De CD van My Lament is erg goed. Aangezien er ook een plaats voor sludge moet zijn is Möse juist een mooie naam. Vergeet niet dat DDD in al die jaren het platform is geweest waar je bands kunt ontdekken en waar bands je live kunnen overtuigen. |
|
quote: Hoeft ook niet, ze zullen je tijdens hun optreden toch wel omver blazen. Ik zag ze eerder dit jaar en dat was onmueïg vet. [Dit bericht is gewijzigd door Jelle op 04-09-2009 10:27] |
|
quote:Inderdaad. En dat moeten we zo houden. Ik ken Möse niet en die andere belgische sludge band ook niet, maar ben erg benieuwd. En My Lament wil ik al helemaal zien! Evenals Process Of Guilt. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Möse is fantastisch live. Een groot sludge-oorgasme. Heeft o.a. Karel en David (ex-TPOG) in de gelederen. Sardonis is een van de beste sludge/doom live-duo's van het moment uit Belgie! Check them out! |
|
quote:Geniale naam ook! Merlina herinneringen |
|
quote: Heb Process Of Guilt afgelopen zaterdag op Madrid Is The Dark gezien en mijn God wat waren ze briljant. Kippenvel-opwekkend gaaf. Vond ik Erosion al briljant van ze, live waren ze mogelijk nog beter. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ook bevestigd: Count Raven (SE classic doom) |
|
Hmmm lijkt me een interessant festival... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nice! |
|
Dutch Doom Days VIII Zaterdag 24 Oktober Lord Vicar (FI classic doom) The Prophecy (UK doom/death) Saturnalia Temple (SE 70's psychedelic doom) Process Of Guilt (PT doom / death) Unsilence (UK melodic classic doom) My Lament (BE doom / death) Tekhton (NL sludge) Distro’s: Millenium Records (www.millennium-records.nl) & Grau (www.grau.cd) Tickets: € 15,00. Open 15.00. Zondag 25 Oktober Count Raven (SE classic doom) Ereb Altor (SE epic doom/viking) Spiritus Mortis (FI classic doom) The 11th Hour (NL classic epic doom) Sardonis (BE sludge) Möse (BE sludge) Fatum Elisum (FR doom / death) Distro’s: Millenium Records (www.millennium-records.nl) & Grau (www.grau.cd) Tickets: € 15,00. Open 14.00. Combitickets: pre-sales: € 25,00, day-price: € 27,50. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 17-09-2009 12:44] |
|
Mooie line-up Felix. Ben uiteraard zeker aanwezig Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kleine wijziging in de volgorde, de line-up blijft hetzelfde! |
|
|
|
Cool Flyer!!! |
|
Damn, de zondag kan ik niet. |
|
quote:Wat kan er nu belangrijker zijn dan??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: De verjaardag van je schoonmoeder bijvoorbeeld |
|
quote: Bijna goed. |
|
Ik kom Zaterdag zeker kijken |
|
Zondag aanwezig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zaaderdag en zondag aanwezig... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Niet te veel frikadellen vreten dit jaar he... straks ben je weer aan de schijterij! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien de zondag aanwezig. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |