|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor meer informatie kun je de website van Dutch Doom Days bezoeken: www.baroeg.nl/ddd |
|
Waarschijnlijk ook hier bij ipv Infernalis. |
|
Nog een week. Heb er nu al zin in. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kaartjes zijn te koop via www.baroeg.nl |
|
Live-footage of My Lament on Vlamrock: http://www.facebook.com/video/video.php?v=101283283225894&ref=mf |
|
Zit te twijfelen of ik hier heen ga. Zitten wel hele gave bands tussen. |
|
Nog enkele dagen! |
|
Waarom kan je online alleen combitickets kopen? Ik wil alleen kaarten voor de zondag, moet ik dus de gok wagen om die bij de deur te kopen met het risico dat het uitverkocht is en ik voor jan lul helemaal naar rotterdam rij? Of kan ik bij een winkel van primera wel losse kaarten kopen? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-10-2009 20:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, er zijn alleen combitickets in de voorverkoop (via onze website en Primera). Er zullen aan de deur nog voldoende dagkaarten te koop zijn, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 21-10-2009 13:02] |
|
Ow, ok. Thanks voor den info. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook als je pas om 5 uur (eind van de middag) aan komt kakken? |
|
quote: Op zaterdag is het dan nog maar pas een half uurtje aan de gang, dus denk dat dat geen probleem zal vormen. En zondag is het dan net twee uur bezig, maar nog geen grote namen geweest. Je zorgt er maar voor dat je er vanaf het begin bij bent Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Daar heb ik iig niet zoveel zin in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geldt voor de zondag ja, zaterdag heb ik al wat anders. Misschien dat ik nog kom hoor, want het word denk eerst een beetje uitkateren |
|
quote: Er vanaf het begin bij zijn? En op welke dag ook alweer? Want jij moet nog effe een krabbel zetten op Corpse Flakes en Hypocritical Moeten dan wel even afspreken hoe deze twee oudjes elkaar herkennen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@Tegenpartij, oeps zie net dat je niet op Hypocriticalmeespeelt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
klote dubbelpost. Waarom is er trouwens geen mogelijkheid om je eigen post te verwijderen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-10-2009 19:54] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
klote dubbelpost. Waarom is er trouwens geen mogelijkheid om je eigen post te verwijderen? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nee, dat is te horen ook. Ik ben er net na die demo bij gekomen. Dit ben ik, dan kan je me herkennen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die ene met dat loange hoar dus |
|
En dan met die ouwe kop. De meeste ouwe lullen van mijn leeftijd zijn natuurlijk kaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Damn, jij hebt nog lang haar voor je leeftijd... Ik zal je zo wel moeten herkennen, ja. En welke dag was je ook alweer van plan te komen? De zondag? Ik ben er trouwens beide dagen. Heb helaas geen plaatje via photobucket oid dergelijks voor je. Maar ben wel op myspace te bekijken: http://www.myspace.com/marcel_hubregtse Een niet al te groot rondbuikig mannetje met bril dus. En aangezien ik in Nijkerk opgegroeid ben, moeten we on het genot van een biertje toch eens over The Black Stocking Organisation hebben Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gaan we doen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Moeten we meteen Ed Knegtel van Millennium Records erbij betrekken aangezien hij ook in Nijkerk opgegroeid is En als Aloyz hem die dag ook ngo eens helpt is het helemaal pret met drie Nijkerkers hahahaha. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |