|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeps, natuurlijk staat die boven alles verheven. Dus met stip op één hahahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Raymond zegt: vertel ik heb ook wat gehoord maar ik weet het zelf niet eens meer Mental zegt: oh dat jullie in inkies zaten dat je daar een kookboek hebt gejat en om een broodje patat vroeg hahahaha was wel gezellig geloof ik WTF |
|
quote: Heb net even de zekering vervangen, hoopte nog dat dat het was maar helaas. En dan zeggen ze nog dat je een echte Peavey moet nemen ipv een Bugera omdat die onbetrouwbaar zouden zijn... Was blij dat ik Stephan als gitaartech bij me had, geloof alleen niet dat 'ie verwacht had ook echt iets te moeten doen die avond! Maar goed, ondanks die kleine smet (of misschien wel dankzij, de zenuwen waren daarna wel meteen verdwenen) was het een onvergetelijke ervaring voor me. Was ook aangenaam verrast dat er zoveel belangstelling voor The 11th Hour was. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Ja, ik zag stephan al eerder rennen en ik zeg wat dan? Iets met een bassist dus. En na een kwartier oid zag ik 'em alweer rennen. Stephan en rennen... Hehe. Dat er zoveel belangstelling was, verraste mij eigenlijk niet. En ik geloof niet dat iemand teleurgesteld was, Ed. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-10-2009 21:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je hebt ook nog de FC Utrecht Hooligan uitgehangen in een Feyenoord cafe. En je hebt met het kookboek een Gordon Ramsay act opgevoerd aan de spinozaweg. Je bent ook gespot samen met de middenstip Even kijken of je geheugen weer terugkomt. |
|
haha als ik dit allemaal zo hoor mag ik blij zijn dat ik niet ongenadig de bloemen in gebeukt ben |
|
Hahahaha ja goed op dreef!!! Je kan zo gaan zingen bij Spiritus Mortis!!! Was een geslaagde DDD... heb me prima vermaakt, ondanks de op papier wat mindere line-up... Vooral de zaterdag was goed te doen, met als hoogtepunt The Prophecy... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 28-10-2009 0:10] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat vond ik dus niet en hopelijk komen er volgend jaar nog meer minder bekende bands. Vond het de line-up zeker niet minder dan vorig jaar en het jaar daarvoor. Het fijne van deze line-up was dat ik enorm veel nieuws heb gehoord wat zeer aangenaam was, dat vind ik eigenlijk ook veel leuker. |
|
Volgens mij heb ik een paar mensen finaal over het hoofd gezien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |