|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie je dan. Ben dan dus die ouwe lul die met de cassette in zijn knuistjes als fanboy op zoek is naar de handtekening van gitarist Wim Wat betreft refo-achtergrond... zal dat de reden zijn dat we allemaal nog steeds op deze leeftijd in de metal zijn? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat zou er best wel eens mee te maken kunnen hebben, hehehe. Al hou ik van heel veel verschillende soorten muziek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geen probleem MJ! |
|
Up! |
|
Morgen! Hebben ze trouwens Hertog Jan Herfstbock in de Baroeg? |
|
Volgens mij afgelopen vrijdag wel.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jep! |
|
Nog 1 nachtje slapen!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Als ze iig maar sowieso HJ hebben. Als ik terug denk aan die oranjeboom tijden... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
HJ hebben ze sowieso! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Alleen op tap of ook op fles? Ik kom er niet meer zo vaak als in de jaren 90. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tap iig |
|
Hertog Jan, Hertog Jan Bockbier en Jupiler van de tap. Allerlei soorten speciaal bier hebben we van de fles, maar dit wordt wel uitgeschonken. Keuze genoeg! Overigens begint dit festijn vanmiddag al, 1e dag! |
|
Ga zo douchen en dan hoppa die kant op, eerst nog even de spullen in het hotel pleuren. Echt zin in vandaag |
|
Damn wat was die Herfstbock lekker! Maar ik heb gisteren ook nog eens goede bands gezien! Process Of Guilt is echt een geweldige band inderdaad! My Lament vond ik ook zeer de moeite waard. En Unsilence was voor mij de verrassing van de avond. Voor mensen die vandaag gaan: veel plezier! |
|
Dank je wel Mark... Ik was er pas laat in verband met het ophalen van Ereb Althor, maar heb toch nog een paar leuke shows gezien. Wel moet ik zeggen als blekkie dat ik waarschijnlijk één van de weinigen was die Ereb Althor met hun zwaar Bathoriaanse metal het gaafste vond. Ook Count Raven was ferm in orde. Ook leuk om het eerste optreden van The 11th Hour te zien, al is het wel grappig om Ed Warby met gitaar en goede zangstem te zien in plaats van achter de drumkit. Enige nadeel was de matige opkomst, maar dat is tegenwoordig bij wel meer concerten zo. Alleen jammer van de ambiance, maar verder was het weer goed toeven in de Baroeg. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Is het niet Ereb Altor? Anyway Heb weer enorm veel lekkere muziek gehoord, My Lament, The Prophecy, Fatum Elisum en Möse vond ik het fijnste om te luisteren. Het was wel ongelooflijk rustig vergeleken andere jaren, vooral de eerste dag. Maar het was zeker niet minder gezellig. [Dit bericht is gewijzigd door mascha op 26-10-2009 16:32] |
|
Oh ja Mascha, zonder 'h'; excuus... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
bah, waarom let ik niet op count raven in holland. damned.. hoe was the count?? vind ik zo;n geweldige band, die oude nrs..heerlijk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Bedankt aan de mensen die er voor My Lament stonden. Het was tof om op het podium van Baroeg te staan. Jammergenoeg de bands zondag moeten missen. Had nochtans heel graag The 11th Hour gezien. Klinkt super! |
|
quote: Voor ons was het geweldig, één van de meest emotionele en memorabele shows uit m'n carriere... beetje jammer dat m'n versterker het tijdens het eerste nummer al begaf, wat dat betreft is drummen toch een veiliger vak Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Hoe was Saturnalia Temple? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zeer zeer goed. was weer een prima DDD weekend. Maar de opkomst was bedroevend. OKé geen echt mega grote namen maar de line-up was gewoon goed. The 11th Hour was zeer genieten (ach, een versterker die het begeeft hoort er gewoon bij, Ed en maakte het optreden menselijker) Hoogtepunten behalve The 11th Hour waren My Lament, Saturnalia Temple, Process Of Guilt, Spiritus Mortis, Count Raven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Niet eens mijn handtekening? Hehehe, was gezellie, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |