|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 22 augustus Mean Metal Festival in Mean, België. Line-up: Finntroll Taake Septic Flesh Hate Eternal Carach Angren Demonical + nog enkele bandjes www.metalmean.be www.myspace.com/metalmeanfestival Heb er veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Scheelt maar een heel klein streepje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nietus, jij schrijft Mean Metal |
|
Ik heb beide schrijfwijzen al gezien dus zo'n ramp is het niet. Boeit verder ook niet, is een leuke line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Boeit zeker ook niet Als ik niet hoef te werken rij ik er misschien nog wel heen. Ik weet niet of ze het uitgebreid hebben maar toen ik er ben geweest een paar jaar geleden was het echt een suuuuuper klein festival. Maar nu er grotere namen staan hebben ze er misschien wel een stuk weiland aan vastgemaakt. |
|
Ik ben er nog nooit geweest en op de site is ook nauwelijks info te vinden. Niet eens de entree prijs. Ben dus erg benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Staat vermeld bij het nieuws, even doorscrollen en dan zie je het volgende bericht. 22.04.09 - De voorverkoop is nu gestaart! Je kunt ticket betalen (24, 00 € voor 1 ticket) met een storting om onze bankrekening: 068-2421052-56 Metal Mean Organisation (buitenlands: IBAN: BE20 0682 4210 5256 BIC: GKCCBEB. Aan de kassa, een kopij van je bankuittreksel zal je gevraagd worden. Het ticket geeft je toegang tot het festival op zaterdag 22/08/2009, de camping en de parking [Dit bericht is gewijzigd door Nimroth op 26-07-2009 14:38] |
|
Helemaal overheen gelezen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig ! |
|
Aanwezig en veel zin in! Bla |
|
quote:Cool, zien we ons daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Niet zo vreemd. Ik las er in 1e instantie ook overheen. Ze hebben info zoals prijs en ligging (veel meer dan plaatsnaam zie ik niet) niet al te duidelijk aangegeven Wel niet al te duur en een aantal leuke namen! |
|
quote: Haha, doet me denken aan de eerste keer dat ik Arcturus live zag, was ook op een festival waar nog nooit iemand van gehoord had in Duitsland, net over de grens t.h.v. Nijmegen. Bleek een festivalletje in een sportkantine met camping lol. Notabene de eerste keer dat Arcturus buiten Scandinavie optrad, ergens in 2003 ofzo. Bagger geluid uiteraard maar wel gezellig. Nieuwe festivalletjes bezoeken is altijd wel leuk, zeker in buitenland, je weet nooit waar je nu weer terecht komt. |
|
quote:Wow, dan heeft Arcturus nauwelijk tours buiten Scandinavië gedaan dus, want ze bestaan inmiddels (helaas) als wat jaartjes niet meer.. |
|
quote: Voor 'The Sham Mirrors' uitkwam (2002) is er slechts een handjevol optredens geweest, zo niet slechts een of twee.. volgens mij allemaal in Noorwegen. Daarna, in 2003 geloof ik volgens mij een minitourtje Europa (o.a. dus dat festivalletje in Duitsland), en pas in 2005 (na het uitkomen van Sideshow Symphonies) een hele reeks optredens. Heb ze na dat eerste optreden nog twee keer gezien (in '05 dus), in de Goudvishal en in 013. Erg gaaf, vooral in 013, de Goudvishal was te klein voor de complete stageact |
|
Doors: 10.00 a.m. Schade: €24 v.v.k. €27 dagkassa Gratis camping, gratis parkeren www.metalmean.be [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 08-08-2009 16:27] My friend, watch out for traitors... |
|
Zinnin! Bla |
|
Yepsiepepsie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1 Hoop Hubje daar dan wel weer te treffen voor een stevige pot bier! |
|
Tof om te zien dat er toch een aantal ZM-ers heen gaan. Met zn allen biertje doen maar dan? My friend, watch out for traitors... |
|
Ik wil ook.Nu nog vervoer regelen. =) |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch wel een aardig programma voor een paar euro, en maar een uur rijden. En geen andere metal alternatieven dat weekend, dus aanwezig. |
|
" No VIP access, no big screens, no huts, no wrestling tents, no stars…just sweat, beers, decibels and talent… Festival under big tent (“fuck the rain”) Drink tickets: 1 ticket = 1, 60 € = one drink (10 tickets => 15, 00 €). Free camping (no glass or dangerous items). Free parking." |
|
quote:Hier gaan we ons zeker weer zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |