|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En nou allemaal normaal doen tegen Slayer! |
|
quote: Terecht ook, Motorhead is wel honderd keer gaver dan die poten van Slayer Against God and Government |
|
Wat is de beste (snelste) manier om aan kaarten te komen? Via Ticketmaster online, of gewoon zaterdag morgen op de stoep gaan staan bij Sounds in Tilburg? |
|
quote: Boeiender |
|
GAAF! Denk dat ik hier toch echt wel heen ga. Of komen ze in andere leukere zalen? |
|
heftige prijs, hoop er wel aanwezig te zijn ! edit;// voor het laatst slayer gezien bij graspop, dus das wel tijdje geleden [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 15-09-2009 11:25] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik ga 013 ff een belletje geven vandaag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:De bedoeling was een clubtour langs Baroeg, Dynamo, Vera, De Helling, Melkweg, Atak, Burgerweeshuis, P60, Willemeen en 013 maar ze hebben het toch maar bij alleen de 013 gelaten... |
|
baroeg?! 2 kippen en een ei en t zit vol Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Scum! Ja ja, 25 mei 1985 (volgens het kaartje), voor 12 gulden 50, met puistjes |
|
Juist, Scum in katwijk wooooeh!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Godver.Melkweg was wel gaaf geweest! =) |
|
:')! |
|
quote: Volgens mij stonden ook Rocks, Popfront, De Verdieping, Sowieso, 545 en The Cave op het programma. Jammer, wordt het toch weer het commerciële 013... Bareuh... |
|
Ach ja, Slayer is toch kut. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ze hoeven in principe alleen maar het nummer hell awaits te spelen. Dan vind ik het al een prima avond. Ken je dat nummer, chris? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
morgen voorverkoop |
|
Tickets voor maandag binnen! |
|
Hoewel de nieuwe plaat wel weer hard gaat sucken heb ik toch maar even kaarten gehaald. SLAYER! |
|
Yes, kaarten voor beide dagen! |
|
tickets voor dinsdag binnen! |
|
ik heb kaartjes voor de maandag |
|
Dinsdag aanwezig. |
|
Kaartje voor dinsdag gekocht Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |