|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer afgelast! Kerry King ligt in het ziekenhis... |
|
quote: Bron? Boeiender |
|
ja, het slaat nu echt nergens meer op.. Werd net gebeld door een vriend van me die (samen met heel veel mensen) voor een gesloten 013 stond. Het is nog onzeker of morgen wel doorgaat. Als ik een ticket had zou ik nou gewoon m'n geld terugwillen.. @ mr.N. een vriend die voor een nogal gesloten 013 staat dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 02-08-2010 21:49] |
|
Godsamme zeg, wat sneu voor alle mensen. http://www.013.nl/event/3017_slayer_uitverkocht_ Hmm, wel wat in de comments, King is aan de schijterij? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 02-08-2010 21:58] Boeiender |
|
Bij de vierde poging gaan ze welicht proberen Deicide als voorprogramma mee te krijgen, echt waar Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: 013 |
|
quote: TMDC in het voorprogramma? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: & = morgen |
|
quote: Euh, leg eens uit. Boeiender |
|
Mooi kut en misschien geluk voor een maat die nu op vakantie is. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 02-08-2010 22:05] |
|
quote: ..van angst.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: O. Ha Ha Ha Maar serieus, erg lullig voor iedereen die voor 013 stond te wachten. Boeiender |
|
ja nogal lullig inderdaad..vind het ook niet zo netjes dat ze het dan pas bekend maken..ik neem aan dat ie niet plots om 1940 "uitdroogde" |
|
quote: we waren al binnen. Het materiaal stond al opgesteld, de rookmachines traden in werking.... en toen kwam als donderslag bij heldere hemel de aankondiging dat het feest niet doorging |
|
quote:Dat is nog eens een goed getimede verrassing. Tja, het blijft kut, behaarde bejaarden die optreden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom maken ze dat niet meteen bekend? Laten ze ons eerst door dat verschrikkelijke voorprogramma heen worstelen. |
|
quote:The Haunted toch? Die vond ik wel aardig de paar keer dat ik ze zag. Maar goed, jullie krijgen nu toch wel je geld (deels) terug? Slayer lijkt me toch de band waar iedereen voor gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: psies, dat ging ook nergens over! |
|
quote: nee, the haunted had reeds afgezegd. nee, slayer en 0-13 is geen gelukkige combinatie (of de houdbaarheidsdatum van slayer begint langzaam maar zeker te verlopen) |
|
quote:Ben nog naar dat optreden van ze in de Brabanthallen geweest. Weinig mis mee. Maar het blijft wel altijd "meer van hetzelfde". Ze hadden toen veel goeie nummers gespeeld, denk niet dat met die laatste cd op zak er veel betere nummers bij kunnen komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Qua muziek vind ik de band nog goed (en idd, de setlis zou best wat meer gevarierd mogen worden). Maar het lijkt wel of het een na het andere bandlid aan het sukkelen is met de gezondheid. Of zou Kerry King slechts te veel gezopen hebben(of space cake hebben gevreten) niet te hopen in ieder geval, dat zou erg onprofessioneel zijn. |
|
Het nieuws over het aflassen staat zelfs op teletekst van omroep brabant :') |
|
quote: quote: bizarre situatie. Blijkbaar zat het ertegenaan dat het nog door zou gaan.. Wat was trouwens het verschrikkelijke voorprogramma? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik herinner me dat ik (ook in tilburg) eens een geheel instrumentaal optreden van Morbid angel heb gezien. Dave Vincent was toen ook ziek (blijkbaar zit er iets in het Tilburgse water/lucht waar amerikanen niet goed tegen kunnen). Maar Morbid angel liet zich niet kisten en speelde gewoon! Mutilator, ik heb het voorprogramm niet gezien dus ik weet het niet. Blijkbaar heb ik niet veel gemist |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |