|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: +1 |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
'!sU nioJ' 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dit gaat -neem ik aan- nog wel een staartje krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hoe bedoel je? Er komt geen vervangend concert als je dat bedoelt. |
|
quote: Ik vind dat Slayer wel een of andere goedmaker aan de gedupeerde fans mag geven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik verwacht het niet echt eigenlijk, al zou het leuk zijn. Het is maar 1 afgelaste show en dan hadden ze dat beter op de avond zelf kunnen regelen. Nog steeds. |
|
quote: Als in "geen nieuwe platen meer maken, we willen toch allemaal die oude shit": zoiets? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zeker weten? Er zijn namelijk mensen die drie keer in de planning hadden staan om Slayer te gaan zien, en die dat nu nog steeds niet gelukt is, dus... |
|
quote:Dus ik had ze drie keer kunnen zien? |
|
quote: Deze concerten waren hiervoor al twee keer uitgesteld vanwege Tom Araya z'n rugklachten, remember? Dus mensen die al die tijd een kaartje voor het eerste van de twee concerten hadden hebben nu nog steeds niks. |
|
quote: Dat sowieso Maar ik bedoel ook een soort genoegdoening ivm de gemaakte reis- en reserveringskosten etc etc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. .. .. . |
|
Ja, vroegah, ja. Dat is toch van die "combat" video met venom en exodus? 1985, als ik me niet vergis. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik heb ze zonder dat ik het wilde op GMM gezien... |
|
nice gitaartje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: En waarom zouden zij die moeten vergoeden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Als je fans wat voor je betekenen, die ook veel te laat doorkregen dat het niet doorging, is het toch wel normaal dat er een goedmakertje & minimaal excuses van de band komen, vind je ook niet? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-08-2010 17:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Slayer is toch altijd een arrogante kutband geweest, zou pas raar staan te kijken als ze zich nu gingen verontschuldigen... En het blijven Amerikanen, zodra die zich verontschuldigen zijn ze gelijk als de dood voor rechtzaken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschien heb je wel gelijk..ik las iig dat Slayer het die woensdag al wou inhalen, maar dat dat niet kon omdat Papa Roach er al stond. quote: quote: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL @ filmpje!!! |
|
Ik wil niet nog meer zout in de wonden strooien, maar dinsdag was een gave Wacken pre-party |
|
Wat speelden ze op Wacken, ook heel Seasons in the Abyss? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |