|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dit schiet niet bepaald op zo... Benieuwd wat de nieuwe data worden in 013 (ALS ze nog komen ) |
|
Volgens Slayer.net zijn ze 'hard bezig nieuwe data er uit te persen'? Wie o wie moeten we nou geloven? |
|
Hold On To Your Tickets While Tom is at rest working on his recovery, the Slayer team is working hard to reschedule all postponed shows! For all your fans with tickets to the American Carnage, Canadian Carnage, and UK/EU shows: Hold on to your tickets, more information will be coming your way! Thanks for all of your support. |
|
Van de 013 site (zoals hierboven ook al staat) quote: [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 16-01-2010 13:13] |
|
Van de 013 site: Nieuwe data Slayer bekend! door 013 Popcentrum Ruim een week geleden werd bekend dat de shows van Slayer wederom moesten worden uitgesteld. De medische behandeling die zanger/bassist Tom Araya moestt ondergaan had niet het gewenste resultaat gehad. Inmiddels zijn er nieuwe data bekend. De shows worden ingehaald op maandag 2 en dinsdag 3 augustus. Mensen die kaarten hebben voor maandag 15 maart hebben toegang tot de show van maandag 2 augustus, mensen met tickets voor dinsdag 16 maart hebben toegang tot de show van dinsdag 3 augustus. Slayer | maandag 2 en dinsdag 3 augustus | Aanvang 20:00 | Zaal open 19:00 | VVK vanaf 19-9-2009 | Tickets Uitverkocht | Dommelsch Zaal |
|
Mooi! 3x is scheepsrecht, dus laten we hopen dat het deze keer niet weer wordt uitgesteld. euu? |
|
Dus toch in combinatie met de festival tour! |
|
Iemand mijn kaartje kopen? Ik ben dan al onderweg naar Wacken! |
|
Dat gaat wel krap worden. Dinsdagnacht vertrekken naar Wacken, dat word snel naar huis rijden na het concert. |
|
quote: Ja, dan bespaar ze reiskosten. |
|
Iemand nog een 'dinsdag' kaartje te koop ???? dus oorspronkelijk di 01.12 , dat daarna 16.03 , nu dus op di 03.08 [Dit bericht is gewijzigd door Guttaarist op 15-02-2010 23:59] |
|
Heeft iemand 4 kaartjes voor 2 augustus die hij/zij wil ruilen voor 4 kaartje voor 3 augustus? Ik wil namelijk ook naar ANTHRAX met Joey Belladonna op 3 augustus in Metropool Hengelo! |
|
Zo, dan is het uiteindelijk toch van start gegaan. Ben gsteren in Londen geweest, apart om ze in een redelijk kleine zaal te zien. Gewoon een degelijke show zonder veel franje. Wel animatiebeelden op de achtergrond, maar die waren zo amateuristisch dat ze het beter helemaal achterwege hadden kunnen laten. Maar het gaat uiteindelijk om de muziek en die was gewoon steengoed. |
|
Heb nog 2 kaarten voor 2 augustus en nog eentje voor 3 augustus! Interesse? Mailen naar kash_in_flames@yahoo.com Het zijn e-tickets dus ze kunnen direct gemaild worden... Edit: 2x maandag = verkocht Alleen nog een exemplaar voor de dinsdag over. Edit: en die is ook weg. Veel plezier bij Slayer. [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 02-08-2010 15:28] |
|
Van de Myspace van The Haunted: We are sorry to announce that due to an illness that required immeditate medical attention, we are forced to cancel our last three performances as support to Slayer. The following dates are affected: 2010-08-02 - Tilburg, Holland 2010-08-03 - Tilburg, Holland 2010-08-05 - Zurich, Switzerland We are of course very sad for this, and would like to apologize for any inconvenience this may cause. |
|
En het had zo mooi kunnen zijn. |
|
Goed bezig. |
|
Er rust echt een vloek op dit optreden. Ik durf nauwelijks meer heen te gaan morgen. |
|
Dan blijf je langer leven Het optreden op SoniSphere viel dermate tegen dat ik geen moment spijt heb dat ik vanavond en morgen lekker thuis blijf. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik ga juist nu naar Slayer omdat het in een zaal is. Heb alleen nog maar op festivals gezien. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Kut... Nou ja, het blijft bijzonder om Slayer in een zaal van normale afmetingen te kunnen zien. Dat 013 nu maar snel ff Flesh Made Sin als support act strikt. |
|
Helaas, de vervanger is The Darkest Red (volgens hun myspace). |
|
Woow, ik schrok ff. Ik dacht dat het om Slayer ging... 'Gelukkig' is het The Haunted, maar ja het is ook zeker balen voor hun. euu? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |