IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : ma 30/11 + di 1/12: SLAYER - 013 Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 03-08-2010 0:14 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2010 22:54 schreef Mies het volgende:
Waarom maken ze dat niet meteen bekend? Laten ze ons eerst door dat verschrikkelijke voorprogramma heen worstelen.

Inderdaad wat een waardeloze shit was dat, wat sprinkhanen in korte broekjes met een klote zang erover heen.
Hadden ze inderdaad direkt kunnen melden dat Kerry niet 100% in orde was, want dan was inderdaad iedereen diekt naar huis gegaan.
Deze supportact kreeg geen enkele goed respons als ik naar de bezoekers keek, en terecht wat een bagger.
Hoe kun je nu zo een band in het voorprogramma van Slayer plaatsen???

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-08-2010 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 augustus 2010 0:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik herinner me dat ik (ook in tilburg) eens een geheel instrumentaal optreden van Morbid angel heb gezien. Dave Vincent was toen ook ziek (blijkbaar zit er iets in het Tilburgse water/lucht waar amerikanen niet goed tegen kunnen).

Maar Morbid angel liet zich niet kisten en speelde gewoon!

Blessed are the sick tour zeker? Ik heb er een videoopname van idd; publiek liet zich ook niet kisten getuige stagedivers/crowdsurfers.

Obituary heeft ook eens opgetreden toen Allen West net in de bak gekomen was.

quote:
Mutilator, ik heb het voorprogramm niet gezien dus ik weet het niet. Blijkbaar heb ik niet veel gemist

Gaat 013 deze tegenvaller nog compenseren? Dit is tenslotte als de 2e keer dat dit concert niet doorgaat en zelfs op de valreep.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-08-2010 0:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Iets met lezen enzo...

Sadistic Sinner
Posted 03-08-2010 0:20 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2010 23:56 schreef Mutilator het volgende:
bizarre situatie. Blijkbaar zat het ertegenaan dat het nog door zou gaan..
Wat was trouwens het verschrikkelijke voorprogramma?

The Darkest Red

http://www.myspace.com/thedarkestredofficial

Sadistic Sinner
Posted 03-08-2010 0:23 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

[quote]Op 3 augustus 2010 0:16 schreef Mutilator het volgende:
Blessed are the sick tour zeker? Ik heb er een videoopname van idd; publiek liet zich ook niet kisten getuige stagedivers/crowdsurfers.

Obituary heeft ook eens opgetreden toen Allen West net in de bak gekomen was.

Dat is wel meerdere bands overkomen, Maiden heeft ooit zonder Paul Di,anno gespeeld, en Steve zong de teksten, Steve kan niet zingen.

Exodus heeft ook ooit de hele set instrumentaal gespeeld, toen Paul Baloff nog niet boven water was.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-08-2010 0:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, was het zo slecht? Ik luisterde wat op hun myspace, en het leek mij een 13 in een dozijn band, maar goed:

quote:

REVIEWS

"DESTROY AND REBUILD"

MusicFrom.nl

"...One of the best albums we've heared in times"

Asice.net

"...With ‘Destroy & Rebuild” The Darkest Red has offered a very professional, up to date (death)metalcore album that grabs back to the nineties without sounding poor or just as the average band that’s around in the genre nowadays and with an interesting scope lyrically"

score *4 out of 5* points

Aardschok

"...Suprised by the evil & technics"

"...With influences of bands like The Black Dahlia Murder, Absidia and The Faceless they know how to create their own style with their awesome riffs which makes them stand out"

Zwaremetalen.com

"...This band sounds brutal with their above average technical skills, this record promises much for their future"

score *80 out of 100* points

Ashladan.be

"...the production and musical skills of Destroy and Rebuild sounds very good, this is an Album that won't let down fans of (death)-core"

score *7 out of 10* points

Metalfan.nl

"...Heavy breaks, fast technical / melodic riffs and screaming guitars create an agressive record of modern metal"

score *70 out of 100* points

Read more: http://www.myspace.com/thedarkestredofficial#ixzz0vQvI0jwG

Boeiender

FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 03-08-2010 0:39 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Heerlijk, 5 uur in de auto zitten voor jan lul. Ik vraag me af wanneer deze vervangde show plaats zal vinden. Slayer komt echt niet even voor 1 showtje overvliegen.

Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.

Sadistic Sinner
Posted 03-08-2010 1:29 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2010 0:39 schreef FrenkieB het volgende:
Heerlijk, 5 uur in de auto zitten voor jan lul. Ik vraag me af wanneer deze vervangde show plaats zal vinden. Slayer komt echt niet even voor 1 showtje overvliegen.

Nee, zo werkt dat ook niet, die optredens worden er meestal nog tussenin geduwt als er een day off is, of wordt als laatse datum toegevoegd aan de tour, om zo de boel weer recht te trekken.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-08-2010 1:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik las al dat er donderdag nog niets gepland zou zijn in 013..

Wordt trouwens nog spannend morgen voor de mensen die dan gaan..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 03-08-2010 2:21 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 3 augustus 2010 0:20 schreef Sadistic Sinner het volgende:
The Darkest Red

http://www.myspace.com/thedarkestredofficial
Dat het voorprogramma niet geheel is wat de gemiddelde Slayer fan hoopt, onderschrijf ik.. Voor een invaller vond ik het echter zo slecht niet. Minder thrash gericht dan menigeen zou willen, maar buiten dat viel eht me mee. Nogmaals, een last minute invaller..

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-08-2010 2:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2010 2:21 schreef Myth of Fury het volgende:

Dat het voorprogramma niet geheel is wat de gemiddelde Slayer fan hoopt, onderschrijf ik.. Voor een invaller vond ik het echter zo slecht niet. Minder thrash gericht dan menigeen zou willen, maar buiten dat viel eht me mee. Nogmaals, een last minute invaller..

+1

Ik vond The Darkest Red helemaal geen verkeerde band. Okee, het werd wat monotoon tegen het einde van de set, en qua stijl en imago stonden ze inderdaad behoorlijk ver van Slayer af, maar ze deden het verder prima en de organisatie had ongetwijfeld ook veel slechtere bands kunnen boeken.

Wel ultiem balen dat het zo op het aller-allerlaatste moment afgelast werd - en nog eens extra voor een vriend van mij die zijn kaartje voor dit concert voor z'n verjaardag had gehad. Heel bizar. Nu maar hopen op een vervangende datum waarop we allemaal kunnen...

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-08-2010 3:58 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Balen dit. Ik hoop maar dat ze morgen op tijd aangeven of het doorgaat of niet, en al helemaal dat dit niet ook nog het optreden van vrijdag in gevaar brengt.

john doe
Usericon van john doe
Posted 03-08-2010 11:25 by john doe Wijzig reactieProfiel van john doeQuote dit bericht

Vanavond zal Kerrie Kip en de Sproeipoepers het voorprogramma verzorgen van Slayer. Tevens zal Slayer "Show no mercy" integraal, achterstevoren (zoals vroeger bij een lp mogelijk was) spelen! Join us!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-08-2010 12:00 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2010 11:25 schreef john doe het volgende:

Tevens zal Slayer "Show no mercy" integraal, achterstevoren (zoals vroeger bij een lp mogelijk was) spelen!

Klinkt dat anders dan normaal?

MetalTuupLimburg
Posted 03-08-2010 12:32 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Die grap was het inderdaad wel waard om op meerdere fora te verschijnen
Vertel er dan tenminste nog bij dat Kip Winger z'n plaats vervangt

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 03-08-2010 13:01 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

quote:
De manager van Slayer heeft ons zojuist verteld dat het optreden van vanavond doorgaat. Kerry King heeft een goede nachtrust gehad, is inmiddels door een arts onderzocht en voelt zich een stuk beter. King gaf zelf ook aan vanavond heel graag te willen optreden.

http://www.013.nl/blog/690_slayer_vanavond_wel_in_013

john doe
Usericon van john doe
Posted 03-08-2010 13:24 by john doe Wijzig reactieProfiel van john doeQuote dit bericht

Kip Hotwinger zal vanavond de plaats in nemen van Kerrie Kip. Deze deed dit al eens eerder voor Sjef Haneman.

john doe
Usericon van john doe
Posted 03-08-2010 13:29 by john doe Wijzig reactieProfiel van john doeQuote dit bericht

Slayer sponsored by Tena Lady

MetalTuupLimburg
Posted 03-08-2010 14:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Je bent in ieder geval gehoorzaam, moet ik toegeven

Forever After
Fading to Black
Posted 03-08-2010 16:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik ken die tent niet maar zou dit de verklaring zijn?

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-08-2010 16:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 04-08-2010 1:58]

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 03-08-2010 20:04 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Is het al afgelast?

10.10.1942 - 20.11.2011

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2010 21:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik hoop dat de Slayerbezoekers een aangename avond hebben gehad!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-08-2010 22:26 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2010 21:17 schreef attila_de_hun het volgende:

Sadist...

Forever After
Fading to Black
Posted 03-08-2010 22:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2010 21:17 schreef attila_de_hun het volgende:

Zo niet kregen ze er waarschijnlijk de schijt van.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com