|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Blessed are the sick tour zeker? Ik heb er een videoopname van idd; publiek liet zich ook niet kisten getuige stagedivers/crowdsurfers. Obituary heeft ook eens opgetreden toen Allen West net in de bak gekomen was. quote: Gaat 013 deze tegenvaller nog compenseren? Dit is tenslotte als de 2e keer dat dit concert niet doorgaat en zelfs op de valreep. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iets met lezen enzo... |
|
quote: The Darkest Red http://www.myspace.com/thedarkestredofficial |
|
[quote]Op 3 augustus 2010 0:16 schreef Mutilator het volgende: Blessed are the sick tour zeker? Ik heb er een videoopname van idd; publiek liet zich ook niet kisten getuige stagedivers/crowdsurfers. Obituary heeft ook eens opgetreden toen Allen West net in de bak gekomen was. Dat is wel meerdere bands overkomen, Maiden heeft ooit zonder Paul Di,anno gespeeld, en Steve zong de teksten, Steve kan niet zingen. Exodus heeft ook ooit de hele set instrumentaal gespeeld, toen Paul Baloff nog niet boven water was. |
|
Hehe, was het zo slecht? Ik luisterde wat op hun myspace, en het leek mij een 13 in een dozijn band, maar goed: quote: Boeiender |
|
Heerlijk, 5 uur in de auto zitten voor jan lul. Ik vraag me af wanneer deze vervangde show plaats zal vinden. Slayer komt echt niet even voor 1 showtje overvliegen. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Nee, zo werkt dat ook niet, die optredens worden er meestal nog tussenin geduwt als er een day off is, of wordt als laatse datum toegevoegd aan de tour, om zo de boel weer recht te trekken. |
|
Ik las al dat er donderdag nog niets gepland zou zijn in 013.. Wordt trouwens nog spannend morgen voor de mensen die dan gaan.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dat het voorprogramma niet geheel is wat de gemiddelde Slayer fan hoopt, onderschrijf ik.. Voor een invaller vond ik het echter zo slecht niet. Minder thrash gericht dan menigeen zou willen, maar buiten dat viel eht me mee. Nogmaals, een last minute invaller.. |
|
quote: +1 Ik vond The Darkest Red helemaal geen verkeerde band. Okee, het werd wat monotoon tegen het einde van de set, en qua stijl en imago stonden ze inderdaad behoorlijk ver van Slayer af, maar ze deden het verder prima en de organisatie had ongetwijfeld ook veel slechtere bands kunnen boeken. Wel ultiem balen dat het zo op het aller-allerlaatste moment afgelast werd - en nog eens extra voor een vriend van mij die zijn kaartje voor dit concert voor z'n verjaardag had gehad. Heel bizar. Nu maar hopen op een vervangende datum waarop we allemaal kunnen... |
|
Balen dit. Ik hoop maar dat ze morgen op tijd aangeven of het doorgaat of niet, en al helemaal dat dit niet ook nog het optreden van vrijdag in gevaar brengt. |
|
Vanavond zal Kerrie Kip en de Sproeipoepers het voorprogramma verzorgen van Slayer. Tevens zal Slayer "Show no mercy" integraal, achterstevoren (zoals vroeger bij een lp mogelijk was) spelen! Join us!! |
|
quote: Klinkt dat anders dan normaal? |
|
Die grap was het inderdaad wel waard om op meerdere fora te verschijnen Vertel er dan tenminste nog bij dat Kip Winger z'n plaats vervangt |
|
quote: http://www.013.nl/blog/690_slayer_vanavond_wel_in_013 |
|
Kip Hotwinger zal vanavond de plaats in nemen van Kerrie Kip. Deze deed dit al eens eerder voor Sjef Haneman. |
|
Slayer sponsored by Tena Lady |
|
Je bent in ieder geval gehoorzaam, moet ik toegeven |
|
Ik ken die tent niet maar zou dit de verklaring zijn? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 04-08-2010 1:58] |
|
Is het al afgelast? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik hoop dat de Slayerbezoekers een aangename avond hebben gehad! |