IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Manowar 2002 European Tour Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2002 21:42 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Geen NL helaas maar voor mensen die de grens over willen;

November 30 Messehalle Trier www.cts.de*
December 2 Zenith Munich www.cts.de*
December 3 Friedrich-Ebert-Halle Ludwigshafen www.cts.de*
December 4 Haus Auensee Leipzig www.cts.de*
December 6 Palladium Cologne www.cts.de*
December 7 Forum Bamberg www.cts.de*
December 8 Stadthalle Freiburg www.cts.de*
December 10 Ostseehalle Kiel www.cts.de*
December 11 Messehalle Erfurt www.cts.de*
December 13 Sporthalle Böblingen www.cts.de*
December 14 Ballsporthalle Frankfurt www.cts.de*
December 16 Westfalenhalle Dortmund - TBC www.cts.de*
December 17 Weser Emshalle Oldenburg www.cts.de*
December 18 Eilenrieder Halle Hannover - TBC www.cts.de*
December 19 Columbiahalle Berlin www.cts.de*

Tijd om weer is bij onze vriendelijke ooster-buren op bezoek te gaan

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2002 21:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waarom slaan ze ons nou weer over? zijn wij geen echte metalfans hier??? maar goed, ik denk niet dat ik er heen zou gaan. Ik vind alleen de eerste vier goed (maar die zijn dan ook ECHT goed) Kill with power!!!!!!

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2002 22:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

hehe ga fijn duitse jeugdherberg terroriseren denk ik

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 23-08-2002 22:19 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

hehe, waarom noemen ze het europese tour als ze alleen binnen duitsland touren?

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2002 22:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 22:19 schreef Thelema het volgende:
hehe, waarom noemen ze het europese tour als ze alleen binnen duitsland touren?

Zat ik me ook net af te vragen!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

joeri
Usericon van joeri
Posted 23-08-2002 23:01 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

idd, maar ik heb best zin om naar de duitse manowar tour te gaan

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-08-2002 0:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Sie haben immer ein herz auf stahl!!

Ik, Wil Schuurman

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-08-2002 1:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

yup, ik reis ook wel weer naar duitsland af

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-08-2002 10:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Tja, je bent een fan van ze of niet, ik niet!!! eens een intervieuw gelezen van hun en daarin vertelde ze dat ze uniek zijn omdat hun de enigste band waren die klassieke muziek gebruikte...... KOM UIT JE EI!

1965motorman
Usericon van 1965motorman
Posted 26-08-2002 14:54 by 1965motorman Wijzig reactieProfiel van 1965motormanQuote dit bericht

geen MANOWAR in Nederland - tot daar aan toe, MAAR DAT ZE OOK BELGIË OVERSLAAN IS EEN SCHANDE!!!!!!! Hun allereerste Europees concert was bij ons (Poperinge - zaal Maeckeblyde) en ja ik was der bij en ben der sinds dan altijd bijgeweest (tot en met laatste keer op Graspop). Maar ik ga NIET meer naar Duitsland voor een metalconcert want het DUITS BIER SUCKT nog meer dan jullie heineken.

free as the wind !

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-08-2002 14:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm in december heb ik nog geen concerten gepland staan... Verleidelijk...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-08-2002 14:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 augustus 2002 14:56 schreef Lord Morgoth het volgende:
Lord Morgoth... vriend... knappe vent

Belachelijk trouwens. Ze hebben nog opnames gemaakt in 't Noorderlicht hier in Tilburg en nou komen ze gewoon niet eens naar 013

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-08-2002 15:07]

I'm not being rude. You're just insignificant.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-08-2002 14:59 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 14:58 schreef helmet het volgende:
Lord Morgoth... vriend... knappe vent

Belachelijk trouwens. Ze hebben nog opnames gemaakt in 't Noorderligt hier in Tilburg en nou komen ze gewoon niet eens naar 013

Hehe deal, mits jij voor de versnaperingen zorg

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-08-2002 15:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

godverdomme!

ik moet naar duitsland dan maar

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-08-2002 16:24 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 26 augustus 2002 14:56 schreef Lord Morgoth het volgende:
ik wel, PAUL DIANNO

http://users.pandora.be/velorock/velo-rock.htm

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2002 17:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Oh god...

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Breath out .. zip up pants ..

Breath in .. BREATH IN AAAAAHHHHHH *dood*

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-08-2002 17:40 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

dat wordt dus keulen of dortmund.....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-08-2002 17:51 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

zal bij mij wel keulen worden.

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 27-08-2002 2:47 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 14:54 schreef 1965motorman het volgende:
geen MANOWAR in Nederland - tot daar aan toe, MAAR DAT ZE OOK BELGIË OVERSLAAN IS EEN SCHANDE!!!!!!! Hun allereerste Europees concert was bij ons (Poperinge - zaal Maeckeblyde) en ja ik was der bij en ben der sinds dan altijd bijgeweest (tot en met laatste keer op Graspop). Maar ik ga NIET meer naar Duitsland voor een metalconcert want het DUITS BIER SUCKT nog meer dan jullie heineken.

LOL!!!! HELEMAAL met je eens!!!!
om maar te zwijgen van Oranjeboom....
tjechisch bier:das pas lekker bier!!!
NA ZDRAVNI!

maar weer ff ontopic: vin ut geen stijl dat ze niet spelen in NL, terwijl ze in NL nog bes wel een grote schare fans hebben.
althans.... nu nog wel, maar als ze zo doorgaan, blijft daar niet veel van over. hun laatste cd vinnik nu niet echt boeiend, net als Louder than Hell.
ik hoop dat ze weer es een cd uitbrengen in de stijl van hun eerste albums...

wat jullie???

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-08-2002 8:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 2:47 schreef Jester666 het volgende:
NA ZDRAVNI!

maar weer ff ontopic: vin ut geen stijl dat ze niet spelen in NL, terwijl ze in NL nog bes wel een grote schare fans hebben.
althans.... nu nog wel, maar als ze zo doorgaan, blijft daar niet veel van over. hun laatste cd vinnik nu niet echt boeiend, net als Louder than Hell.
ik hoop dat ze weer es een cd uitbrengen in de stijl van hun eerste albums...

wat jullie???

ja ik fantaseer ook wel eens maar ik denk niet dat manowar nog in staat is een cd te produceren zoals bv "Into glory ride" of "Hail to england" de muziek is toch wel iets veranderd op dat punt (minder schel en wat theatraler naar mijn idee...en mij voor manowar iets te gelikt klinkend....)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-08-2002 15:03 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

kiel > koln > keulen ?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-08-2002 15:10 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Lets pay a visit to the kind ppl of Dortmund

en ze slaan belgie over terwijl -wat motorman zei- en ze gvd in Mol in de studio hebben gezeten, assholes

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-08-2002 19:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 2:47 schreef Jester666 het volgende:
NA ZDRAVNI!

Er bestaat ook zoiets als GROLSCH en DOMMELSCH en BRAND !

Ik, Wil Schuurman

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-08-2002 2:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 19:49 schreef Snagger het volgende:
Er bestaat ook zoiets als GROLSCH en DOMMELSCH en BRAND !

dude Brand is een Heineken product hoe kan dat nou te drinken zijn? (imprator gaat nog maar de rest...)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-08-2002 11:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

ManoWar hier,

bier daar.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com