|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande vrijdag 25 september in Artishock Upstairs: Deur open : 20.30 NNIF : 21.30 Grindbashers: 22.30 Entree €5,- Grindbashers ( http://www.myspace.com/grindbashers ) No Need For Introductions ( http://www.myspace.com/nnfiband ) Artishock Upstairs Steefhoffstraat 46a 3764BM Soest |
|
Boeiender |
|
Zo. Komt allen voor een mooi feestje voor weinig geld |
|
quote: Dan kan je Steven wel zien Ook wel weer aanwezig trouwens. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Meen je dat nou? Probeer nog wat lui mee te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-09-2009 19:10] =) |
|
zin in godverdomme... na het afzeggen van Arnhem en de studio-opnames ben ik wel weer eens effe toe aan extra live-vitamine-G! |
|
Hell yeah Alleen onze naam is fout gespeld >< but who cares Hoop jullie daar te zien! :D |
|
quote: Je e-mailadres ook... Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
word wel een nice show [Dit bericht is gewijzigd door Michaelnnfi op 22-09-2009 23:41] |
|
quote: haha puur en alleen omdat het goedgespeld al bestond . wordt hard! |
|
quote: dan moet je het goed op je myspace zetten. Zie jullie vrijdag |
|
quote: Oh, maar Soest is altijd erg gezellig, dus kom maar langs! En Steven is een schatje, hehehe.... (Hmmmmmmm herinner ik me nu iets met Cadaveria? LOL) Boeiender |
|
Wat leuk zeg. Misschien kom ik ook wel. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Drommels. Boeiender |
|
na 20 bier... dank oe dat ssssooooooooooeeeeeesssssssssssst! |
|
Je hebt er zin in zie ik |
|
quote: Hehe, ook al is hij de BOB, zin dr an hef ie! Boeiender |
|
Ja heel goed. Wij zijn ook wel weer toe aan een goede avond beuken. Ook al weer 4 maanden geleden in artishock |
|
quote: ben niet de bob... chauffeur regel ik... |
|
quote: Zeg, ga eens met een ban slapen joh! Hehehe. Boeiender |
|
quote: Goed bezig. Mooi dat jullie rond 22.30 spelen. Kunnen we daarna beginnen aan de afterparty |
|
quote: Oeh, ik voorzie een houten kop op de zaterdag, hahaha. Boeiender |
|
Gegarandeerd als je uit Soest weggaat. Jeweettoch |
|
quote: Hehe, de afterparty zou in principe om 23.00 kunnen beginnen dan.... maar ik denk dat we speciaal voor jullie nog wat nummers van de laatste opnames ertegenaan gooien! ( wel lachen, zou dan de eerste keer live zijn, en de 3e/4e keer dat we die nummers uberhaupt spelen). Geen Doe Maar deze keer. Boeiender |
|
Ah toooeeeeeehhh *pruil* Was ook een erg goed feestje trouwens |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |