|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ALS...wat een dooddoener. Geeen probleem.Volgende x beterrr. =) |
|
dooddoeners & oneliners... heerlijk! |
|
Woef! Boeiender |
|
quote: Dode muts? Zal wel meevallen toch? Woef = HOND! (Koosnaampje voor de dikke dread). [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-09-2009 16:43] Boeiender |
|
Herrie=Hond.aha. Nee geen dode muts. Ik blijf wel thuis. Kan dr niet meer tegen. =) |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Zin in. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-09-2009 19:26] =) |
|
quote: Heel goed kerel, lekker blijven zitten! Ik doe mee. (Ben overigens net een maand coö meer ) Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Net zoals mij alleen bezoeker en profiteur nu? Heeft te maken met je vertrek uit Nederland over aantal maanden, of niet? Enniewee, zie je zo wel. Over ruim half uur die kant maar eens op. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Ja. En op tweede vraag: nee. Cheers! Tot zo, lekker bieren! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Chaos.... Maar wel leuke chaos. Bleek mijn Engl op een licht stroomblok te zitten, UIT.........AAN......... Hehe, ik vond het warrig, maar goed, een leuk feestje. Boeiender |
|
Was een geslaagde avond, wij hebben het in elk geval leuk gehad! Grindbashers, nogmaals thanks voor de mogelijkheid! :D |
|
quote: Succes vanavond! Het was een puik eerste optreden. Boeiender |
|
quote: ...dat kan toch helemaal niet goed voor dat ding zijn? Bruce Banner |
|
quote: Nee, ik had het zelf niet door (wel dat er iets niet klopte) omdat ik stereo (dus ook over een andere top) speelde, en de monitor lekker stond te blazen. En we waren de nummers lekker vlot aan het wegtikken, hehehe.... Wonder boven wonder doet de Engl het nog prima na een 20 minuten als flipperkast te hebben gefungeerd. Boeiender |
|
Bruce Banner |
|
quote: Sja, de Engl heeft wel een klap gehad hierdoor denk ik, maar ja, alles doet het nu. Wel het nadeel van Grindcore trouwens, de nummers zijn zo kort dat je geen tijd hebt om te horen wat er nu precies mis was. Boeiender |
|
Hehehe. Succes met je ENGL - lijkt me kloten wanneer die het door zoiets gaat begeven. Bruce Banner |
|
Ik vond t ook super gezellig! Aparte afsluiter van Grindbashers, maar wat wil je met zulke gasten Hea Tieu? Vond t echt een leuke avond en de koekjes waren lekker |
|
Nog 1000x dank voor de heerlijke vulkoek schat. Boeiender |
|
You're welcome haha |
|
Zo. ook eindelijk thuis. Was weer een geslaagde avond/ochtend. En mooi dat je versterker het nog doet thieu |
|
Erg gezellig.Veel toffe mensen ontmoet.En super naar me zin gehad voor zo ver ik ik me kan herinneren. Zit onder de blauwe plekken en schaafwondjes. Wodka en bier vielen iets te goed. Oh ja.Leuk eerste live optreden van NNFI! Bak geweldige grindherrie van de Grindbashers! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-09-2009 16:03] =) |
|
Was wel gezellig, ondanks de lage opkomst. Uiteindelijk om 7 uur thuis gekomen hoorde ik van iedereen die ik thuis wakker maakte. Volgende dag was echter minder.. tot zaterdagnacht 4u alleen maar liggen te kotsen. Wat een KKkater zeg.. Niet normaal.. Maar even wat rustiger aan doen met het bier komende tijd Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |