|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij was nog iets later thuis rond een uur of 8 eerder. Toen hebben we je er maar uitgezet. Maar een geslaagde opening van het nieuwe seizoen |
|
WTF. Echt geen flauw benul van gehad. Dacht dat ik om 4u al thuis was, hehe. Vandaar ook die MEGAkater. Voer me maar cola als het weer zo ver is in vervolg. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Dat lijkt me een goed plan als de klok 4u of later aangeeft. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
En jij gaat daar naar luisteren. Ik denk eerder dat we een goede beuk van je kunnen verwachten |
|
quote: Jap, ik was zo rond 4 uur thuis Heb toen nog lekker met Manou frikandellen bij de overbuurman gegeten hahaha Was heeeeel erg goed! |
|
quote: joa joa... |
|
Awwwwww Boeiender |
|
waar blijven de foto's trouwens? |
|
quote: Welke foto's? Filmpje is al klaar, maar moet nog even omgezet worden. Boeiender |
|
nou... die onder andere geschoten zijn door een bepaald iemand die zich bijna niks van deze avond kan herrineren bijvoorbeeld??? |
|
quote:Weet ik veel, waarom vraag je mij dat? Boeiender |
|
Wie kan zich niks herinneren van de avond? Wie heeft er foto's? Hebbe hebbe hebbe |
|
|
|
quote:En wat voor eentje... Nou jongens, dat moet me toch een enerverende avond geweest zijn als ik dit epistel zo tot mij neem.. Mieters, dat moet de pan uit geswinged hebben.. |
|
quote: als een stel belhamels |
|
quote: Niks hebbe! @Herie en Mr.N.Ik heb jullie op gayspace getagged.Zijn maar 6 foto's.Maar check ze ff. =) |
|
gezien! |
|
Boeiender |
|
quote:Ach, ben allang blij dat ze het zelf hebben geschreven deze keer (ps: spellingscontrole is je vriend) |
|
quote: Hij's weer fijn |
|
quote: Heb je ook de review van Huig al gelezen? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hehe! eindelijk een live-registratie met de livemuzak er op... fear of god for the win! wat ben ik eerlijk zeg.... (als ik nuchter ben).... |
|
quote: Tot zo vrind. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |