|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ken Steven wel, vandaar.... Handje schudden met Herrie is een gevaarlijke ondernemeing, kijk ermee uit! Leuk dat je er bent overigens! Boeiender |
|
quote: Hij kan beter met mij uitkijken! Grindbashers zien optreden en me kanjer.Wat wil een vrouw nog meer? =) |
|
quote: Mijn schatje? Maar die is er gelukkig ook! En ik ben er natuurlijk ook bij! Zin an! |
|
quote: Wie is dat dan? Maar ik heb al genoeg aan die van mij. Tot morgen aaf dan maar. =) |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het snoepje dat hier Nargaroth heet, hehe. Boeiender |
|
quote:Nargaroth als ik me niet vergis. En Chris, even normaal doen tegen NYB. |
|
Het is maar een glapje, natuurlijk. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oh dat dacht ik al. Leuke jongen,maar No thanx. =) |
|
quote: Hmm, het is toch beter dat jij je bij je eigen spraakgebrek houdt denk ik. Boeiender |
|
DIE KOMT VAST AAN!!!1 |
|
quote: Zou je denken joh? Boeiender |
|
Ha Thieu.Zin in morgen.En kijk je uit dat je niet weer last van je arm krijgt, Tot morgen aaf. Gaat je dinnetje nog mee? =) |
|
quote: Hehehe... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Das tenminste dezelfde als de mijne. Boeiender |
|
quote: Klopt ja. 2,5 jaar alweer inmiddels. Overigens niet via deze verkapte datingsite. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Nee, via ons grote Soester dating center; Artishock. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Eeuhm. Nee. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Yay! Wat een gesprek weer jongens, wordt gezellig morgen haha Tieu, wij gaan ook even bieren morgen hoor @ NYB, goed plan, blijf jij bij de jouwe haha |
|
Neem jij deze keer weer koekjes mee? Boeiender |
|
Hahaha ohja! Is goed hoor! Nog voorkeuren? [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 24-09-2009 17:43] |
|
quote: Gevulde koek! Boeiender |
|
Alweer? Hadden we die niet al eens? Maar is goed hoor haha krijg jij je gevulde koek! |
|
quote: Volgende keer is het mijn beurt weer hoor skatje! Leuk om jou weer eens te zien morgen overigens. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |