|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jullie met die koekjes ook altijd |
|
Hierbij nodig ik de Soestclan uit om binnenkort maar eens een avond in Zwolle te komen stappen. Zo, de bal ligt bij jullie! Boeiender |
|
quote: 9 okt? |
|
quote: Hehe, even checken, morgen hoor je het! Boeiender |
|
Ja, dat idee ligt er al langer. Kan me ook iets herinneren van Carach Angren zaterdag en daarna naar Zwolle maar ik zag dat je een verjaardag hebt dus dat zal m niet worden dan denk ik |
|
quote: Nee, psies, dat kan geen doorgang vinden.... Boeiender |
|
quote: pff, met z'n alle. Dan is hier toch net zo makkelijk.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Okidoki! |
|
quote: Behoeft geen uitleg meer. =) |
|
quote: Hehehe... Oh, en mijn kleine blonde (b)engel komt helaas niet mee, die moet zaterdag vroeg in het zuiden wezen. Boeiender |
|
Aaaw jammer. =) |
|
quote: Jups, maar ik zie haar zaterdagavond weer, dat scheelt. Al toe aan minimaal 30 minuten GRIND???!!!???!!! Boeiender |
|
Doe maar ruim 30min. Heb wat filmpjes op Youtube bekeken. en Yups.Zin in!! Maar waarschijnlijk voor mij geen after. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 24-09-2009 23:11] =) |
|
quote: Awwwwwww, de after is waarvoor je moet gaan, altijd gezellig daar in Soest. Hehe, en eigenlijk treden we maximaal 30 minuten op, maar ik denk dat er nog wel wat meer inzit, als het publiek het leuk vind althans... Boeiender |
|
quote: Zelfde Soest als waar ik woon? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Haha, ik bedoel dan ook de afterparty in Artishock Upstairs.... Zo beter? Boeiender |
|
quote: So I heard. Ik wil ook after! Misschien is er iemand wel zo lief om me naar Utrecht Centraal te slingeren. Ach ik zie het morgen wel. =) |
|
quote: Hehe, ik zit ook maar wat te zeuren. Maar de afterparty's vielen wat tegen afgelopen jaar. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Je kan wel bij Steven slapen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-09-2009 1:21] =) |
|
Zo. Die kant maar vast op. Zie jullie vanavond! |
|
quote:Komt goed! Hmmmmmm, al zin aan vulkoeken hier.... (ergens in Arnhem...) Zo maar eens naar huis en dan rustig voorbereiden op een slachting in Soest. Boeiender |
|
quote: Probeer me de deur maar uit te krijgen voor 6 uur. Tot aan het gaatje! Morgen vrij Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: als... (ja als...) we een plekje over hadden in onze bolide was dat iig geen probleem geweest... maar ja, als... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |