|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu maak je me benieuwd, effe checken... |
|
Pint erbij en inhaken maar |
|
[Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 27-01-2010 8:17] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Oud nieuws dusch, crusty www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ Dying Fetus + Ketzer |
|
quote: Edengard al gevonden? Bruce Banner |
|
staan niet op metal-archives, das al geen goed teken voor een metalband |
|
+ Lock Up + Onheil |
|
Lock Up. Nais..... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+ Napalm Death + Desaster + Lividity |
|
Gaat er steeds beter uitzien die line-up! |
|
Tribulation The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Helleuw, Moet nog van een kaartje af. Brutal Assault heeft een lichtelijk betere line-up vinnik en dat valt natuuuuurlijk gelijk met Part San. Anyone interested? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ja, maar de sfeer en de prijzen (en het schwarzbier) op Party San wegen net zo zwaar als nog 5 supervette bands erbij. Hoorde wisselende dingen over Brutal Assault, vooral qua organisatie en geluid. Moet desondanks wel leuk zijn denk ik. |
|
Hmm, ja ik heb ook laaaaaang zitten twijfelen. Toch maar een keer Brutal proberen. Kleine vakantie eraan plakken, lijkt mij: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hey Jeroen, Ik wil die wel van je overnemen, heb nog geen kaartje en wij gaan wel. |
|
??? - After 20 years - a legend is back in Europe - with an exclusive gig only at the P:S:O:A Ik heb een vermoeden... En als dat waar is... Bareuh... |
|
Nou, wie dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
David Hasselhoff? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Bareuh... |
|
nu maar hopen dat het geluid niet zo'n brei wordt, die kans is zeer reëel... verder prima additie, retevette band. Word alleen beetje simpel van die zogenaamde reunions.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-03-2010 20:27] |
|
quote: dat zou mooi zijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Word Als je dan toch geen onderwerp in de zin zet, doe het werkwoord dan iig goed. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |