|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Maarja, je bent niet gek genoeg om even via Venlo om te reizen, of wel? |
|
Via Enske lukt nog wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ziona, waarom doe je niet de hele toer met ons: WOA-PS-SB?? Ik heb wel ruimte in m'n bus dus je mag net als vorig jaar best mee! Bla |
|
Haha, bedankt voor het aanbod Mira, maar ík ben voorzien! Ik ga lekker met de bus van mijn ouders naar Wacken en daarna meteen door naar PartySan. Nee, het is voor mijn vriendje dat ik vervoer zoek. |
|
Ooh succes! Ik zoek voor mijn vriendje nog vervoer naar Summerbreeze Dan zie ik jou vast wel op de Stausee Hohenfelden camping vlakbij PS? Bla |
|
quote:*zocht* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Is jullie Duitsland - Spanje geschil al weer bijgelegd? |
|
Huh? Ik heb geen idee waar je op doelt. Wie van ons heeft Korsakov? [edit] Oh, je bedoelt Ziona en haar vriendje zeker. Omdat zij wilde dat Duitsland zou winnen en hij was voor Spanje zeker. Was er ook iemand voor NL? [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 27-07-2010 15:04] Bla |
|
quote: Uh, ik denk ik. Kan me niet herinneren dat Bram voor Spanje was, alleen dat hij níet voor Duitsland was.. @Grey: |
|
Aangeboden Party-San ticket, normale prijs. Mail staat in m'n profiel. Tegen elk aannemelijk bod is het geworden. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 05-08-2010 10:36] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
effe kickje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
iemand nog vervoer nodig richting party san? Your mother ate my dog! |
|
Nee, maar heb er wel fucking veel zin weer in. Eerste keer in 5 jaar geen Wacken, dus Party San wordt het enige meerdaagse festival dit seizoen. Schwarzbier uber alles! |
|
Zie jullie daar wel weer dan. Wanneer gaan jullie trouwens? Bij ons is maandag in de planning. |
|
Heb er al bijna weer zin in. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
WEEKJE NOG!!! Your mother ate my dog! |
|
quote: Tegen elk aannemelijk bod is het geworden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wij gaan van zondag tot woensdag naar camping Stausee Hohenfelden en zijn er dus woensdagmiddag op de camping-ground. Even drie daagjes chillen, zwemmen en bier uit fles drinken |
|
Wij gaan donderdagochtend pas. Lekker lang thuis chillen en bier uit de fles drinken. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
niemand die nog vervoer zoekt? of met wie ik evt mee zou kunne rijden (anders kan ik ruim 800km (heen en terug) in mn eentje gaan betalen)... wordt een duur grapje! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 06-08-2010 11:35] Your mother ate my dog! |
|
Weersvoorspellingen lijken best goed. Wel wat kans op buitjes, maar maxima tussen de 22 en 26 graden. |
|
quote: Ik vind het helemaal prima, dinsdagavond die kant op |
|
quote: Ja ik zoek vervoer voor mij en misschien nog iemand erbij.Dat scheeltje weer in de reiskosten`. Maar la ligt eraan waar je woont.Evt. stukje met de trein kan ik wel reizen. En zou PS uitverkocht raken voor tijd? Moet misschien nog een kaartje aan de deur kopen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 09-08-2010 4:53] =) |
|
Verlepte Theedoek heeft zover ik weet nog een ticket in de mats. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |