|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan neem je het risico toch gewoon? Mocht het ausverkauft zijn dan neem je gewoon de trein terug. Het ligt naast de deur. Bad Berka - Amsterdam, half uurtje toch? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-08-2010 7:18] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het wordt er wel elk jaar drukker, kan best eens uitverkopen net als elk ander festival. |
|
Ssssssht, Mmayo, stil nou. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Whut? Jij wil niet dat NYB naar Party San komt ofzo? Aniejweej, heb jij een lastige tent of valt het mee qua opzetten? |
|
Denk niet dat PSOA uitverkocht raakt, eigenlijk. Dat is het nog nooit. Toch een iets te on-commerciële line-up voor. Volgens de site zijn er nog zat genoeg kaarten aan de ingang te koop. Heb er zin in! Net na de middag vertrekken we. Zal proberen voor MMayo en de groep plek vrij te houden. Zetten de boel iig lekker ruim op |
|
quote: Zes tenten en ene party tent heya en wij komen dinsdagnacht aan, rond uurtje of twee snachts. Ben je dan nog wakker? Supertof iig voor het moeite doen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-08-2010 9:42] |
|
Hehehe, Regeer is weer good busy. Boeiender |
|
quote: weg www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nyb, je hebt mail... (op hyves ) Your mother ate my dog! |
|
quote:Supersimpel. Iglootje met overkapping. Enige moeilijke is dat de buitentent er eerst ff goed opkomt. Als de binnentent maar strak staat! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:*neemt ook een pattietent mee* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja nouja daar mag je dan zelf naar kijken , tent strak opzetten midden in de nacht na uren rijden.. nah. Als je maar ruimte hebt, kun je daarna altijd zelf nog eff nachecken. |
|
Zeg ik, als de binnentent maar strak staat, de buitentent er windvast overheen zit lukt de rest wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach en zo niet, dan niet. Ghehe jouw tent, niet de mijne [/egoist] [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-08-2010 11:18] |
|
Dat wordt een Kampf met 4 party-tenten,zoals het nu lijkt |
|
Douche erbij? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kijk daar heb ik wat aan.Had het ook al gelezen dus zal vast goedkomen en anders zoeken we een gezellige camping inde buurt op en vermaken we ons met ze 2en ook wel en kopen we een dagkaart ofzo, =) |
|
*repost* quote: Your mother ate my dog! |
|
kut [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 09-08-2010 14:35] =) |
|
nog een x kut. Oh ja vervoer geroggeld met gezellige mensen. Kurk kan niet mee. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 09-08-2010 17:20] =) |
|
quote: En geen risico. Staat idd op de site dat er nog voldoende kaarten zijn.,maar waarschijnlijk heb ik er geen een nodig. =) |
|
ondanks die onvoorstelbare blubbermeuk was t toch wel een ernstig geslaagd feestje Your mother ate my dog! |
|
Daar sluit ik mij zeker bij aan |
|
Mooi feestje ja, ondanks die drekzooi. Vanmorgen moesten we eruit worden gesleept, net als vele andere auto's. Terugrit was mooi klote, enorm veel files door vakantieverkeer, spookrijders, ongelukken en zeer slecht weer. En wat is douchen toch fijn! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |