|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is toch elk jaar zo op PASOA dat je er uit moet worden gesleept? Dit jaar helaas niet geweest, hoe was Watain? |
|
Watain vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen. Niet zo goed geluid, de zanger had duidelijk last van zn stem (weinig power, beetje schor) en de drummer was niet altijd even strak. Heb ze beter gezien. Persoonlijke hoogtepunten voor mij waren Lock Up, Napalm Death en Monstrosity. De black metal line-up viel een beetje tegen dit jaar. Evenals de lompe grind. Maar het was een goed feest en volgend jaar uiteraard weer! |
|
quote: Welnee, dit jaar voor ons voor het eerst. ++ Devourment Monstrosity Origin Ofermod Dying Fetus (klonk goed vanaf de tenten) Asphyx (ondanks de regen), jammer van blubbercrowdsurfer Autopsy Suffocation (voor mij de band van Party San ) Under That Spell (kende ik niet, klonk gaaf) Aura Noir (ook mij onbekend, maar erg aangenaam) Napalm Death Lock Up (deze keer wel aardig, op Neurotic was het saai) Cannibal Corpse (leuk, maar iets te vaak gezien) Party Party tent tent in discotent 1 dagje mooi weer - The Devils Blood Watain, ondanks dat ik er een + van gehoopt had, maar het klonk simpelweg niet goed helaas. Spandex Buurman Vastplakken in opdrogende kleidrek Door de drek pogen te ploegen naar de plee Douchen en weer door de drek lopen Klote regen, en regen en weer die regen Lelijke naakte duitsers Meel smijten voor gevorderden Mooi festival weer |
|
Volgend jaar hopelijk wel weer. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-08-2010 11:05] |
|
quote: Dáárom zoek ik nou altijd naar een hotelletje in de buurt. |
|
quote: LOL Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Spot de modder! |
|
Bedankt! Ben nu iets minder rouwig dat ik er niet was. |
|
Sheesh, en ik vond het stof op Graspop erg, maar blubber is duidelijk ook niet alles Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: En jij denkt er dan niet doorheen te hoeven als je bands wil zien? WRRRONG! Ach, het stuk waar wij stonden viel blubbertechnisch gezien wel mee. |
|
Ha, ja, zal het hotel leuk vinden als je elke avond met je blubberpoten naar je kamer stoffelt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ach, de modder was niet ideaal, maar in de praktijk had je er niet eens zo heel veel last van. Het stof op Wacken was misschien wel vervelender. En het kan ook erg grappig zijn om dronken mensen door de modder te zien strompelen..en te zien falen.. |
|
quote: Het was overigens niet gewoon blubber, het was klei blubber. Spekglad bij nat weer en bij droog weer bleef je vastplakken |
|
quote:Dát is dan wel weer helemaal waar. Paar jaar terug op Wacken was het ook blubber festijn, en dan allemaal hooi er over heen gooien... Ja, dat leverde mooie taferelen op. |
|
Ik heb het erg na mn zin gehad. Jammer van de modder. De plus en minpunten: + The Crown + Dying Fetus + Sarke + Disaster + Suffocation + Suicidal Angels + Under that Spell + De betaalde wc's waren schoon + Gezellige mensen. - Ofermod - Watain (zoals hierboven al gezegd is) - regen en de blubzooi. - Pizza veel te koud. Veel eten zout en aan de lauwe kant. - Weinig girlie shirtjes bij de offical merch. Ik had er graag een gehad van The Crown... euu? |
|
Suffocation speelde Entrails of You! |
|
quote: Bruce Banner |
|
Damn! |
|
Hoe was Autopsy? Bareuh... |
|
Wel vers, voor mij niet extreem 'aufregend' maar dat is misschien ook omdat ik in 1987 geboren ben. Wel veel respect voor de zanger/drummer en ze brachten het heel enthousiast met zn allen. Doordat het toen net vrij vies weer was leek het publiek echter een beetje kalm, terwijl veel mensen het geloof ik wel erg mooi vonden |
|
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat ze een Europese tour gaan doen. Dat hoop ik tenminste, want ik heb ze indertijd gemist. De geniaalste death metalband aller tijden. Bareuh... |
|
quote: +1.Volgend jaar weer!! =) |
|
Volgend jaar overigens op 11 tot 13 augustus en Negura Bunget en Nachtmystium zijn al bevestigd. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |