|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: got me there.. schrijf de hele dagen teksten, maar ik word idd af en toe moe van die vervelende spelling in Nederland. Kan veel makkelijker allemaal... |
|
quote: Dat zou heel gaaf zijn! Dan moet ik toch maar heel serieus gaan nadenken over PS. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Daar hadden wij ons geld idd ook al op ingezet. |
|
+ Origin |
|
Wow, 2 maal in een seizoen is al veel van het goede. Laat staan 3 keer... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-03-2010 13:29] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb gehoord dat die Maryland gig de enige is voorlopig. Moest flink geld gelapt voor worden dus ik denk dat die niet binnenkort al in Europa zullen staan! |
|
Ken jij nog zo een andere band dan die aan die eisen voldoet? |
|
Het is Autopsy! Ik voorspel dat ze op 1 juni aan de billing toegevoegd zullen worden. En zijn genoeg vage bronnen die inderdaad bevestigen dat het niet eerder mag ivm de exclusiviteit van de gig in baltimore. Bla |
|
Origin is aan de line-up toegevoegd. Mocht het inderdaad Autopsy worden zou dat wel heel erg mooi zijn. |
|
Ghostbrigade en Asphyx zijn ook bevestigd. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Volgens de nieuwsbrief zijn dit ook de laatste twee namen. Ben nu toch eens benieuwd wie ze bedoelde met ??? - After 20 years - a legend is back in Europe - with an exclusive gig only at the P:S:O:A (of zouden de onderhandelingen met Autopsy op niks zijn uitgelopen?) |
|
Dan moet je even een stukje verder lezen op de site. Daar staat dat de hoofdact later word bekend gemaakt . En als je terugleest zie je ook dat het Autopsy is, maar dat dit nog niet bekend gemaakt i.v.m. de "exclusieve" show in USA. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
raakt dit festival uitverkocht? [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 18-03-2010 9:12] Wil je muilperen? |
|
Is voor zover ik weet nog nooit gebeurd. |
|
quote: Ah daar had ik inderdaad overheen gelezen. |
|
hmm begin nu toch steeds meer te twijfelen om maar wel weer een keer te gaan. Al ga ik echt niet meer met de trein, was een gedoe was dat zeg. Maar gelukkig lijkt het er op dat een vriend van me met auto ook gaat. :D |
|
quote: kun je daar ook een link van geven? zie het niet namelijk |
|
het vetgedrukte. Nun ist es vollbracht! Wir präsentieren Euch heute die letzten zwei Bookings für das anstehende PARTY.SAN Open Air! Es war wieder ein sehr aufreibender Prozess, denn wie bekannt streitet man sich gern über die verschiedenen Musikgeschmäcker! Wir hoffen das wir Euch ein ausgewogenes Billing anbieten können, welches unserer Meinung nach ziemlich jeden Musikgeschmack befriedigen dürfte. Anfang Juni unser Headliner für 2010! Hierzu läuft auch immer noch unser Gewinnspiel: WER also wird DER Headliner auf dem Party.San 2010? Kleiner Tipp: Es ist eine alte DM-Legende welche seit etwa 20 Jahren nicht mehr in Europa aufgetreten ist, und in 2010 ihren einzigen Europa-Gig auf dem Party.San zelebrieren wird. Teilnehmen können alle Besitzer eines 2010er PSOA-Original-Tickets. Schreibt die Band, Euren Namen und Ticketnummer in die Betreffzeile und sendet die Mail an quiz@party-san.de . Der Gewinner + eine Begleitperson erhalten Backstagezugang, ein Treffen mit der besagten Band, zwei Tickets für das PSOA 2011 und einen Gutschein vom Cudgel-Vertrieb über 100 Euro. Der Gewinner wird am 29./30.5. bekannt gegeben. Die Tickets inkl. Shirt sind so gut wie alle – nur einige Restexemplare in XL sind im Moment noch zu haben. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Echt wel een van de gaafste festivals ooit....lekker bier ook...mooie mensen. Evil Dick |
|
quote::') Ik heb geloof ik nog nooit zo veel lelijke mensen per vierkante meter gezien als op Party San vorig jaar. |
|
ja nou ja ik hoef niet mooi te vinden wat jij mooi vind he, en andersom,hahaha Evil Dick |
|
Autopsy is officieel bevestigd op de site van Party San. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
*schop* Heeft iemand nog plek in de auto over die op woensdagavond of donderdag vertrekt? |
|
Kaarten gekocht |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |