|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die van jouw is ook wel mooi. The Phantom? |
|
Neen The Darkness. Wat wel een irritant icon is want hij doet het soms niet! [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-08-2002 22:48] |
|
You can't have se-hex! nanannaanaanaanaa! |
|
|
|
ik ben niet echt een comic fan, ik heb alleen alle Medieval Spawn & Witchblade 's |
|
Volgens mij is het al duidelijk Wishmastorr heeft gewonnen . |
|
Ik wacht nog een dag af denk ik. |
|
Tsss, het is al duidelijk dat men geen goede smaak heeft hier. De artistieke creaties van o.a. mij en Dwaallicht worden duidelijk niet opgemerkt door mensen met een oog hiervoor. Tsss [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 28-08-2002 16:20] |
|
ik stem op trotz Je moeder. |
|
quote: Hier is je 20 euro die ik belo... he shit nu heb ik mezelf verraden |
|
LOL |
|
wanneer is de uitslag dan? |
|
quote: Je hebt gewonnen. Je staat 6 punten voor op nummer 2. Daarnaast geef ik je bij deze mijn stem [totaal van 11]. Gefeliciteerd. |
|
Karnivoor is toch de winnaar van vorig jaar? En de regel was; de stem van de winnaar van vorig jaar telt voor 20! Woeiiiii |
|
quote:Gaaf zo'n verkiezing die op een willekeurig moment wordt open- en dichtgegooid! Heb jij nou echt de hele dag niets beters te doen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: aaaawwwwwwwwwwwwww how sweet!!!! cant't believe it!!! ik dank iedereen die op mij heeft gestemd Abbath bang on! |
|
quote: je kan nog op me stemmen hoor |
|
Congratulations! Nu krijgen wij allemaal bier van Wishmastorr! |
|
Congrats, en kom maar met dat bier!! |
|
quote: Moet ik dan elke dag dit topik omhoogschoppen omdat er misschien 1 persoon is die het over het hoofd gezien heeft en toch wil stemmen? En wat ik de hele dag doe gaat jouw niks aan. |
|
Ook hier: ben ik de enige die denkt dat 2002 nog niet afgelopen is? |
|
LOSERSSSSSSSSSS |
|
quote:Volgende week verveelt Slechtheid zich vast nog een keer en dan komt De mooiste usericon van '02 deel 2... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
*reactie op wishmaster* [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 28-08-2002 17:00] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |