|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die van morgil wel cool, en ik wil de mijne er ook bij. Hell jheee canibal corpse |
|
quote: moet je ff die van morgil int lijstje zetten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: neej dat doet Slechtheid toch? het is zijn topic iig. |
|
quote:inderdaad, slechtheid, van mij mag die van morgil erbij, Maar waarom eigenlijk juist 10 en niet meer |
|
quote: Ach, heb zijn lijstje ook lopen modereren, maargoed maakt niet uit dan denk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hehe ik nomineer, elessar en helmet vanwege de domme php scriptjes als icoon. en dwaallicht omdat metal-smurfen uiteraard buiten gewoon -het T woord- zijn. (en om dwaallicht te pesten uiteraard) ook Nix uiteraard omdat ze het foutste icoon ooit heeft. |
|
Ik vind die van elessar ook wel knap. Die heeft mijn stem :p |
|
quote:maar 't is toch waar zeker... -slikt vlug wat woorden in- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik werk de lijst vanacht ff bij. Dan zullen we er ook wel 10 hebben. En om het eerlijk te houden tel ik schaap van Karnivoor niet mee. |
|
ik wil dwaallamp ook nomineren.. en mijn icon onder de aandacht brengen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: wat lieflijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Excuses dat ik je lijst heb aangepast Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
slechtheid de kat moet winnen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wladimir en Asherah mogen van mij ook genomineerd worden. (wat niet wil zeggen dat ik ook op ze stem) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind die van mij mooi genoeg! |
|
ik stem voor mcdoom die is echt mooi |
|
quote: Ik? Mooi? |
|
ik ga voor McDoom |
|
En de mijne ? |
|
hm..kan er wel heel veel gaan nomineren Toch elessar denk ik... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Uhm cheerz dit is de mijne you like it? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 25-08-2002 17:33] |
|
quote: Yes, I like it. Ik kies deze "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Ik vind alleen mensen die hun usericon zelf gemaakt hebben mee kunnen doen. Een leuk plaatje van internet halen kan iedereen. |
|
ik stel voor dat alleen zelfgemaakt icoons mee mogen doen |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |