|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ben ik het wel een beetje mee eens |
|
Oneens, dan valt ongeveer 80% af en slaat de verkiezing dus nergens meer op. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
das ook wel weer zo, maar ik vins het persoonlijk met zelfgemaakte icons leuker |
|
Dan kunnen we ook verschillende categorieën maken. Ik blijf er anders toch voorstander van om uitsluitend zelfgemaakte icons mee te laten doen. |
|
ik stem op helemaal scheelbukker Je moeder. |
|
quote: idd... ik heb uuuuuuuuuren zitten zweten om dat stomme ding ( ) en dan wint iemand met een stom schaap dat kan touwtje springen, dat ie erges op een site heb gegapt, om maar wat te noemen.... ( no offence ) btw... hier nog een avatar: hehe, de befaamde foto |
|
Okay hier dan een voorstel voor het maken van drie categorieën: -Internetplaatjes -Zelfgemaakt -foto's |
|
de prijzen worden uitgerijkt 13 Sebtember in de So What te Ede |
|
quote: Dat is een goed plan, iedereen die daar naartoe komt moet de winnaar een biertje geven, mits de winnaar daar natuurlijk zelf ook op komt dagen Anders moet namelijk iedereen het biertje voor de winnaar zelf opdrinken. |
|
quote: Dan zal het wel niet druk worden in de so what als ze allemaal bier af moeten staan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dan zullen we de winnaar pas in de So What bekend moeten maken |
|
ik stem op mijn lieveling azrael. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja! vette heersch! dan krijg ik van iedereen bier! |
|
kheb ff m'n avatar geupdate U kan op mij stemmen voor zelfgemaakte avatar en Foto *zucht...* Wat ga ik bezope worde 13 sebtember |
|
Als Snaack die van hem zelf gemaakt heeft krijgt hij mijn stem. |
|
quote: Ik denk dat tie gaat huilen als hij dit leest, want hij heeft zijn usericon van internet afgehaald... En hij wil zo graag winnen Don't blush when I rip you open |
|
Ik vind die van mijzelf erg gaaf.. maar die heb ik helaas niet zelf gemaakt dus die doet ook niet mee .. |
|
Mijne ook niet . |
|
Ik heb van mijne alleen de kleur, contrast en grootte aangepast en het plaatje eigenlijk uit een groot geheel gehaald. Dus eigenlijk zelf gemaakt, toch? |
|
Ik heb me usericon zelfgemaakt, dus ik kan meedoen. |
|
ik BEN m'n eigen user icon, hoe troewer kun je zijn? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-08-2002 20:19] Oud Vuil. |
|
waarom is dat usericon van mutilator niet genomineerd? die vind ik van het begin af aan al erg cool eigenlijk. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Snaack en McDoom (en die van mezelf ) I laugh untill my head comes off |
|
yeah, kheb weer ff een nieuwe gemaakt |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |