|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
indeed.. I don't see the problem.... |
|
quote: Hij is jaloers en een bad loser nanananana... helmet heeft verloooooren |
|
quote:Dat je omdat je compleet uitgekotst bent op het Dutch Gothic Messageboard je de boel hier maar komt verzieken! Zoek een hobby vent.. niemand zit te wachten op die duizenden nietzeggende posts van jou. Daar niet en hier niet. Als je nog vragen hebt mail me dan maar even: helmetAThoopyfroodsDOTorg quote:Ik mocht niet eens meedoen.. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 28-08-2002 17:06] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
i wanna clean fight! |
|
quote: DGMB is niet ZM. Ik was daar nooit de boel aan het verzieken, Marius moet me gewoon niet en heeft schijnbaar een ander gevoel voor humor dan ik. Nietszeggende posts maakt iedereen, ik [procentueel] niet meer dan anderen. |
|
maar wel relatief meer Je moeder. |
|
---> flame topic |
|
Gunman wint! Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: HUH? wat?? Sorry ik heb dit topic nooit serieus bekeken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: kheb ook nooit iets serieus gepost Don't touch me. I'm evil. |
|
Oow en dit is allemaal gebeurd toen ik weg was!... Bedankt General Skullfucker en aerodis voor de votes , en felicitaties voor Wishmaster, die ikzelf ook zou gekozen hebben.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mag ik mezelf ook verjiezen? Nee? dan wordt het gunman. Hij heeft leuke u.i!!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Thnx, ik kom amper op dit topic en nu wordt ik hier al meerder keren genomineerd. Er scheelt thans iets met die u.i., ik ga m thuis ns in image builder stoppen, om m continu te maken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
I like het poppetje...kan ik die kopen? luuuuuuv is in the air......... |
|
Bij mij weten nie, k heb dat gevonden toen ik een icon zocht van THe muppets, raar.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Niet slowchatten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Is gewoonb een antwoord op een vraag van een ander user JA????!!!! pffff jonge toch I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
nog een keer??? luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Volgens mij is dit een figuurtje uit het computerspel DOOM... Zenial |
|
Deze verkiezing is voorbij, dus deze kan dicht. Een goed topic om te praten over de usericons is http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=992 I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |