|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
ik ga voor 't icon van ares |
|
quote:nietal te serieus opvatten |
|
quote: |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
<-- DISMEMBER JOAH !?!?! Ik, Wil Schuurman |
|
Die van Wishmaster . |
|
als winnaar van vorig jaar mag ik toch ook wel weer meedoen? -edit: godver, uitgerekend nu doettie et nie - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-08-2002 15:48] Je moeder. |
|
quote: Ik zie jouw icon op dit moment niet eens! edit: dit gaat natuurlijk ook niet werken http://forum.zwaremetalen.com/[img]http://www.smilies.nl/dieren/sheep.gif[/img] [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 25-08-2002 15:49] |
|
*ahum* had er [img] tags bij gezet Je moeder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-08-2002 16:10] Wiegen Meister ! |
|
^McDoom. ^Trotz. ^Humanator. ^Mislyd. ^Gummibeer. ^Wishmaster. ^TNightmare. ^Slechtheid. ^Shadow_Smile. ^karnivoor. Je moeder. |
|
Ik vind dat S_S geschrapt en geboycot moet worden vanwege het zelf plaatsen van usericon bij de genomineerden! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ZEIK niet zo Neem en en houd op met zeuren Wiegen Meister ! |
|
quote: En voor het nomineren van een plaatje wat niet eens zijn usericon is op dit moment! |
|
^McDoom. ^Trotz. ^Humanator. ^Mislyd. ^Gummibeer. ^Wishmaster. ^TNightmare. ^karnivoor. (genomineerd als winnaar vorige editie) [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 25-08-2002 16:04] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
wat ik ook een grappige vind is die van de muppets, met die 2 monstertjes en dan dat " manamana " mannetje |
|
*ZUCHT* Dit is niet leuk meer,......................... [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-08-2002 16:10] Wiegen Meister ! |
|
quote: JA idd! Dat kan ook niet. |
|
quote: Ok, dah wist ik niet, ik zal het aanpassen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Wat is dit in feite, een fukking modeshow of wat? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
animal bedoel je, wie heeft dat dan? Oud Vuil. |
|
quote: Tzal wel,........................ Nou mijn lol is er van af, en ik wens niet meer mee te doen Wiegen Meister ! |
|
quote: Sterker nog, je mag niet meer meedoen. De bedoeling is niet dat je jezelf gaat nomineren maar een ander. Laten we het leuk en eerlijk houden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |