|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dinsdag 26 januari 2010 speelt de Zweedse black metalband Marduk met 2 supports in Hedon. meer info: http://ow.ly/vETO [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-10-2009 20:39] |
|
wederom: goed bezig Arjan... |
|
In Doornroosje :O Gaaf! |
|
Niet in Watt, wel in Baroeg! |
|
quote:Lijkt me ook groot genoeg idd |
|
Nais www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmm niet mijn band maar Hedon is goed bezig!! |
|
Vast wel aanwezig in de Hedon |
|
Goddonders! Goed bezig Hedon! Na jaren weinig tot geen metal, sinds Obituary begin vorig jaar komen er steeds meer kickass acts! Zekersteweten aanwezig |
|
Na die gave optredens van Party San en Atak misschien ook wel weer aanwezig ja |
|
quote: Oe ja, op PSOA waren ze echt briljant, echt genoten. Moeten ze wel weer een oude set doen vind ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Huh in de Baroeg? Vette shit! Jammer genoeg vorige tour moeten missen ivm ziekte [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 21-10-2009 23:33] |
|
Aanwezig in Roosje, Marduk was goed op dreef in Leeuwarden |
|
quote: Zeker weten, misschien maar effe naar Zwolle. spelfout weggehaald... |
|
Hoezo wordt dit topic voor Hedon opeens gekaapt voor andere venues? Je moeder. |
|
is niet echt sprake van kapen alswel het voorkomen van drie aparte topics voor dezelfde tour. Heb je er bezwaar tegen? |
|
quote: Eens, ik ben in Zwolle On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Aanwezig in de Doornroosje! Ben benieuwd wie de supportacts gaan zijn. |
|
quote: Even overleggen met de Topic-starter was wellicht wel zo netjes geweest, maar goed... (mocht dit wel gebeurd zijn, dan heb ik niets gezegd...) |
|
quote:Henk, je kent onze mods toch? Consequent wie immer. Vraag maar aan Mr.N. |
|
quote: zie mijn eerste reactie in dit topic supports worden in dezer dagen bekend. |
|
Ik hoorde iets over dat je dinsdagavond, wanneer Cannibal Corpse in Hedon speelt, aan de kassa van Hedon vette korting krijgt op tickets voor het optreden van Marduk in diezelfde zaal... |
|
quote: Dan moet dat maar even gebeuren hé www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik dacht dat dat juist wél toegestaan en de bedoeling was? quote: En dat ook ja. Niet omdat één persoon het vindt. Niet dat het me verder ook maar een reet interesseert, alleen als er een stad in een titel staat, lees je er minder snel overheen lijkt me. Je moeder. |
|
van mij mogen er drie aparte topics, no problemo, maar deze wordt vaker omhoog gekickt, zoals nu bijv. on-topic nieuwe plaat, Wormwood, heerscht de pannen van de daken |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |