|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 iets beters heb ik dit jaar ook niet gehoord. Jammer dat de plaat zelf verder niet heel erg boeit na dat alles verpletterende nummer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit jaar voor mij alleen maar de nieuwe Nile op nummer een, en MDB- For lies I sire op 2. Wel meer platen gekocht dit jaar, maar stuk voor stuk geen jaarlijstmateriaal, dit zijn voor mij de 2 topreleases. |
|
quote: Ik snap echt niet wat er nou tof aan moet zijn, ik vind echt het verschrikkelijk kut. Sorry Necrobert Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:haha duidelijk, was mijn idee ook niet Je houdt duidelijk niet van de wat brakkere producties. Probeer The Legion maar eens dan met het nummer Shining Redemption. Lekker felle Zweedse black met Keep of Kalessin inslag. Misschien is dat wat. Misschien ook niet... Oh en je vond Deathspell Omega vet? Check Drastus: http://www.e-a-l.com/audio/lecteur.php?DRASTUS%20Resonance%20of%20Naught.mp3 Maar = mini. Maar LIJSTJES dus enzo. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 22-12-2009 15:50] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik zie geen Circle... recent ontdekt, maar die komt er misschien nog wel in, zeer sterk album "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Brakke producties maken me niet zo veel uit hoor, wat ik vaak merk is, dat het gebruikt wordt om de slechte riffs te maskeren. Wat die zijn vaak zo voorspelbaar en saai, ook in dit geval (vind ik). Ik heb een paar jaar terug het album 'Tentacles of Whorror' in mijn lijst gehad, ook die 'FAS' van DsO bv. Niet bepaald de platen met een duidelijke productie wel? Verre van zelfs, wel spannende. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-12-2009 11:56] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ah ok, dan ligt het daar niet aan dus. Ik vind die riffs in dat RoB nummer in al zijn "simpelheid" juist zó verschrikkelijk raak en effectief! Maar anders maar even verder in het Top 2009 of bm topic... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die van mij komt waarschijnlijk hier op neer (een top 10 werd te moeilijk): 01. Sui Caedere – Thrène. 02. Den Saakaldte - All Hail Pessimism. 03. Amesoeurs - Amesoeurs. 04. Sólstafir – Köld. 05. Austere - To Lay Like Old Ashes. 06. Wolves In The Throne Room - Black Cascade. 07. Svart - Vanära, Vanmakt och Avsmak. 08. Shining – VI – Klagopsalmer. 09. Arcane Coelestia - Le Mirage de l'Idéal. 10. Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow. 11. EA - EA II. 12. Peste Noire - Ballade cuntre lo Anemi Francor. 13. Bergraven - Till Makabert Vasen. 14. Hypocrisy - A Taste of Extreme Divinity. 15. Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue With The Stars. 16. Nazxul – Iconoclast. 17. Drudkh – Microcosmos. 18. Insomnium - Across The Dark. 19. Behemoth – Evangelion. 20. Samael - Above. |
|
signature |
|
quote: Is me al wel eens aangeraden ja, maar moet ze nog steeds eens checken Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Wederom: Geen Altar of Plagues? [/Silence] @ Cataclysmding: Doen! Je hebt nog een paar dagen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-12-2009 7:08] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ha! Iemand die het snapt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mwoah, ik zie veel betere platen staan. Nette lijst, veel overeenkomsten met de mijne straks. Vooral van de eerste 10. Trouwens Lotte.: Al bekend met Apati? Ook erg mooi plaatje van dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-12-2009 10:04] |
|
quote: quote:WTF zijn jullie van het Altar of Plagues promotieteam ofzo? Nog even doorgaan en White Tomb wordt gediskwalificeerd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn, wat een geneuzel tussen de lijsten door... Dacht dat we voor aanraders en dergelijke een top 10 topic hadden.... Boeiender |
|
Sorry, Necrobert en Mr N. |
|
quote:Je hebt helemaal gelijk meneer offtopic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 10:11] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: EN NU WEER LIJSTJES! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik bedoel eigenlijk dat ze Den Saakaldte boven Shining heeft staan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
1. Amesoeurs – Amesoeurs 2. Shining – VI: Klagopsalmer 3. Mono – Hymn to the Immortal Wind 4. The Gathering – The West Pole 5. Wolves in the Throne Room – Black Cascade 6. Austere – To Lay Like Old Ashes 7. Den Saakaldte – All Hail Pessimism 8. Dream Theater – Black Clouds & Silver Linings 9. Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue With The Stars 10. Apati – Eufori 11. Beherit – Engram 12. Drudkh – Microcosmos 13. Livsnekad - Den Sociala Vanförheten 14. Funeral Mist – Maranatha 15. Marduk – Wormwood 16. Temple of Baal – Lightslaying Rituals 17. Nargaroth – Jahreszeiten 18. Sólstafir – Köld 19. Monarque - Ad Nauseam 20. Sui Caedere - Thrène |
|
Dream Theater zelfs al zouden ze een goede zanger hebben, het blijft naar mijn mening een matige plaat. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Nog even een paar platen beluisterd, en ik kan nu zelfs een top 20 maken. 1. Kreator - Hordes Of Chaos 2. Lynyrd Skynyrd - God & Guns 3. Wolf - Ravenous 4. Mantic Ritual - Executioner 5. Municipal Waste - Massive Aggressive 6. Asphyx - Death... The Brutal Way 7. Slayer - World Painted Blood 8. Sacred Steel - Carnage Victory 9. Megadeth - Endgame 10. Kiss - Sonic Boom 11. Saxon - Into The Labyrinth 12. Candlemass - Death Magic Doom 13. Count Raven - Mammons War 14. Thanatos - Justified Genocide 15. Heaven And Hell - The Devil You Know 16. The Devil's Blood - The Time Of No Time Evermore 17. Obituary - Darkest Day 18. Dream Theater - Black Clouds And Silver Linings 19. Ram - Lightbringer 20. Whiplash - Unborn Again Bareuh... |
|
01. The Mars Volta - Octahedron 02. Drudkh - Microcosmos 03. Isis - Wavering Radiant 04. Converge - Axe To Fall 05. Mastodon - Crack the Skye 06. Nile - Those Whom The Gods Detest 07. Sonic Youth - The Eternal 08. Wolves In The Throne Room - Black Cascade 09. The Gathering - The West Pole 10. Placebo - Battle for the Sun 11. Cobalt - Gin 12. Peste Noire - Ballade Cuntre Lo Anemi Francor 13. Burnt By the Sun - Heart of Darkness 14. Between the Buried and Me - The Great Misdirect 15. Coalesce - Ox Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |