|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Of dat die gene die die albums koopt geen idee wat er nog meer uitgepoept wordt in metalland. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Misschien brengt 2010 wel een nieuwe Masterplan (met Jorn op zang). Dus voor 2010 is er -voor Powerfans- hoop |
|
quote: en Heavenly signature |
|
quote:Hahahah klopt helemaal! Maar stemmen doe je op dat wat je wel meegekregen hebt. Ik denk in de komende jaren ook nog wel met releases uit 2009 in aanraking te komen die mogelijk de top 20 gehaald zouden hebben. |
|
Ik vind de ZM-lijst wel wat erg underground soms, de smaken lijken hier niet goed uitgebalanceerd. Daarentegen zijn die andere lijsten weer wat te voorspelbaar met teveel grote namen. Eigenlijk hebben we een combilijst nodig |
|
quote:Daar kan je tenminste iets mee; de namen uit de Metalfan jaarlijst kent iedereen toch al. |
|
quote:Overigens de fout van Wabla! Als die ook een lijst had ingediend, dan had daar vast wel Powermetal in gestaan |
|
oooooooo, Heavenly is zalig was ik een echte man, dan zou ik er niet van houden signature |
|
quote: Het is eigenlijk ook een combi. Nile, Marduk, Behemoth, Paradise Lost en My Dying Bride kan je nou niet echt underground noemen en die staan alle vijf in de top 10. |
|
Als veel mensen op en band stemmen is het toch niet echt underground meer? |
|
misschien als ze alleeen in kelders spelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maar ja, dat deed Dutroux ook... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: en het bleef niet bij demo's signature |
|
quote: Die ging toch niet voor full-lengths? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
nee, twaren vooral mini's, en ook een paar dubbels denkk signature |
|
Een snelle tour door de jaarlijst: http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Zwaremetalen+Jaarlijst+2009/22701514 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
sjieke dinges signature |
|
http://www.metalrage.com/specials/27/year_lists_2010_-_mastodon_rules_again.html Voor iedereen die vond dat Mastodon moest winnen.. |
|
Vreemde lijst hebben ze daar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Sunn op 4 |
|
2.Alexisonfire - Old Crows / Young Cardinals ... zegt genoeg signature |
|
Ik verbaasde me meer over Lady Gaga. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
iedereen zijn Britney Speeds was het nu Lady Linn of Lily Allen, daar kon ik nog inkomen signature |
|
quote:Is redactie jaarlijst. Die zou er bij ons ook behoorlijk anders uitzien denk ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |