|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
verloren zaak idd signature |
|
Nee, wij geven niet op. Hyp, recht je ruggengraat! |
|
*kraak* shit, ik heb antifatum signature |
|
Kickback mensen, KICKBACK. Met je Mastodon en je hoofd! |
|
Ik heb geen Mastodon in mijn lijst. Stijg ik nu in achting? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Oh, ik hou van je! |
|
1 Wolves in the throne room - Black cascade 2 Austere - To lay like old ashes 3 Sui Caedere - Threne 4 Funebrarum - The sleep of morbid dreams 5 Dying Fetus - Descend into depravity 6 Claws - Absorbed in the nethervoid 7 Den Saakaldte - All hail pessimism 8 Slugathor - Echoes from beneath 9 Suffocation - Blood oath 10 Svart - Vanära, vanmakt och avsmak 11 Nazxul - Iconoclast 12 Bloodline - Hate procession 13 Revolting - Dreadful pleasures 14 Urgehal - Ikonoklast 15 Vreid - Milorg 16 Ea - Ea II 17 Vomitory - Carnage euphoria 18 Secrets of the moon - Priviligm 19 Behemoth - Evangelion 20 Ahab - The divinity of oceans [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 05-01-2010 22:45] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: jeej |
|
Ha, die goede lijst van Jeroen maakt weer wat goed! |
|
Maar nog veels te weinig Antigama. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat is dat voor iets dan? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2728030?hl=antigama Een verademing in de door blackmetal gedomineerde lijsten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
1. Kreator – Hordes of Chaos 2. Megadeth - Endgame 3. Necrophobic – Death to all 4. Nazxul - Iconoclast 5. Scar Symmetry - Dark Matter Dimensions 6. Mastodon – Crack the Skye 7. Hypocrisy – A Taste of Extreme Divinity 8. Immortal – All shall fall 9. Blut aus Nord – Memoria Vetusta II 10. Diablo Swing Orchestra – Sing along Songs for the Damned and Delirious 11. Obscura – Cosmogenesis 12. Samael – Above 13. Dream Theater – Black Clouds & Silver Linings 14. Shining – Klagopsalmer 15. Lamb of God – Wrath 16. Daath – The Conceilers 17. IXXI – Elect Darkness 18. Chickenfoot – S/T 19. Slayer – World Painted Blood 20. Augury – Fragmented Evidence I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy! |
|
Funeral Mist - Maranatha The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite Liturgy - Renihilation Glorior Belli - Meet vs at the Southern Sign Gorgoroth - Quantos Possunt ad Satanitatem Trahunt Sunn0))) - Monoliths & Dimensions Absu - Absu Wolves in the Throne Room - Black Cascade Isis - Wavering Radiant Svn of the Blind - Skvllreader Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
01 Ostara - The Only Solace 02 My Dying Bride - For Lies I Sire 03 Ordo Rosarius Equilibrio - O N A N I (Practice Makes Perfect) 04 Austere - To Lay Like Old Ashes 05 Audiotransparent - Chekhov Guns 06 Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity 07 Heaven & Hell - The Devil You Know 08 Sólstafir - Köld 09 Sui Caedere - Thrène 10 Gathering - The West Pole 11 Nile - Those Whom The Gods Detest 12 Kirlian Camera - Shadow Mission Held V 13 Antony And The Johnsons - The Crying Light 14 White Lies - To Lose My Life... 15 Swallow The Sun - New Moon 16 TriORE - Three Hours 17 Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow 18 Trans-Siberian Orchestra - Night Castle 19 Obscura - Cosmogenesis 20 Amorphis - Skyforger Erg goed jaar wel, dat 2009! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wel een Kickback had ik totaal niet van bokaj verwacht! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hoezo niet dan? |
|
quote: Omdat ik voornamelijk obscure black metal in het now playing topic langs zie komen van jouw kant en ook nog geen reactie ergens/iets van jou over kickback had gelezen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ach dat van die obscure black valt nog wel mee, ik zit ook nog wel eens in het hardcore topic. Ik heb een vrij brede muzieksmaak over het algemeen. Ik luister ongeveer 50% black en 50% andere muziek, en dat kan van alles zijn: van Arctic Monkeys tot Sunn O))). |
|
Daarnaast een verleden met DnB komt wel weer terug haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
DnB Die Kickback moet ik ook niet te veel luisteren want van dat soort muziek kan ik soms bloedlink worden. Oh, Drum and bass. Moest even hard nadenken. Vrienden van mij gaan daar helemaal voor net als die GOA en zo. Zelf vind ik dat wel een keer leuk om te horen, maar ik zou het thuis niet opzetten. Maar dat hebben zij dan weer met "obscure" black. |
|
quote: Hehe, ik ben ook ooit eens hard los gegaan op die plaat afgelopen zomer, met alle gevolgen en gaten in de deur van dien. quote: Oh ik dacht dat je ooit voor jungletrain.net livesets draaide, maar dan zal ik je wel verward hebben met iemand anders. Anyway dit is allemaal offtopic geneuzel [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-01-2010 3:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
LAATSTE DAG! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bij voorbaat al bedankt voor alle moeite die je er voor doet! Boeiender |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |