|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een beetje slijmen en jezelf opneuken bij de jury? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Welke jury? Zand in je vagina? Ik vind het gewoon een verdienste die waardering mag oogsten. Boeiender |
|
Precies! Succes nog met de laatste lijstjes, en daarna geniet je maar van je wel verdiende 'vakantie' *gromtzachtjesuitjaloezieikwilook5wekendaarheen!* |
|
heeeerlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ouwe haphoer!!!! Niet dan lof voor Necro, ik zou mezelf er niet aan wagen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Staat Mastodon op 1? Want dan maak ik ook nog even een lijstje.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Fucking vet |
|
quote:Zeg ik niet en kom maar op! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is ie nog op tijd?? 1. Epica - Design your universe 2. God Dethroned - Passiondale 3. Asphyx - Death... The brutal way 4. Katatonia - Night is the new day 5. Amesoeurs - Amesoeurs 6. Hail of Bullets - Warshaw rising 7. Delain - April rain 8. The Gathering - The west pole 9. Vader - Necropolis 10. Infected Mushroom - Legend of the black shawarma |
|
Delain erbij |
|
O. een nieuwe Infected Mushroom? signature |
|
quote:Ja. Tot 23:59 vanavond Trouwens Hail of Bullets = EP. Doet niet mee. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-01-2010 14:11] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jup, k weet nie of dat ook toegestaan is in een ZM lijst maar ik vind het gewoon een hele gave CD die niet mag ontbreken |
|
quote: Tot en met, toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Alles is toegestaan behalve Mastodon. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
Haha volledig terecht! |
|
quote:Gaat niet mee in de lijst. Alleen albums. Vraag maar aan Zenial. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is dat geen album? signature |
|
Elke EP, demo, live cd die genoemd wordt, worden vervangen door Mastodon! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Oh dat komt eigenlijk wel goed uit want ik bedacht me pas net dat Anaal Nathrakh - In the constellation of the black widow ook in 2009 uitgekomen is. Zet die dan maar in plaats van HoB |
|
quote: NEEEEEEEEEEE alsjeblieft niet zeg Edit: quote: Dat ging over Infected Mushroom, is geen metal dus vroeg me af of dat was toegestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 06-01-2010 14:21] |
|
quote: quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
volgens mij is dat een Mini maar Infected Mushroom is toch een full? signature |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |