|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja |
|
quote:Qua genre mag alles! De uiteindelijke jaarlijst moet een weerspiegeling worden van de gemiddelde smaak hier op ZM. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat toch maar Rammstein op 1 zetten (net gekocht trouwens ze hadden niets anders in de Fnac om mijn bons mee te verdoen) signature |
|
quote: ow? heb alleen metal, een top 20 met alles ziet er totaal anders uit. |
|
1) Dream Theater – Black Clouds & Silver Linings 2) The Devin Townsend Project – Addicted 3) Imogen Heap – Ellipse 4) The Devin Townsend Project - Ki 5) Halloween From Alaska – Champagne Downtown 6) Transatlantic – The Whirlwind 7) Mew – No More Stories Are Told Today 8) Porcupine Tree – The Incident 9) Muse- The Resistance 10) Megadeth- Endgame www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Tsja op zich logisch om op een site als ZM een wat meer metal/hardcore georienteerde lijst te plaatsen. Alleen ik kan moeilijk titels als Muse, Pearl Jam en The Prodigy gaan weigeren. Zelfs Britney Spears is vorig jaar nog genoemd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik zag dit jaar zelfs al Mastodon genoemd worden... Er zijn dus echt geen grenzen meer |
|
quote: ik heb getwijfeld... maar K3 miste met de top 20 signature |
|
Jullie zouden met een stuk of wat mensen hier wel een Anti-Mastodon beweging kunnen beginnen! De Antima zeg maar. Leuk met z'n allen eens per maand op de bank zitten en MASTODON IS KUT roepen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Antima! Is dat geen naam voor jouw poezel Hypie? |
|
quote: lol, of Katima, kan ik ze meteen een hoofddoekje opzetten btw: Mastodon = Kattestron* signature |
|
quote: Dentz heeft al een Antimaga of zo signature |
|
quote: |
|
|
|
quote: Sorry Robert. |
|
quote: can you smell the irony? |
|
nope, my nose is hidden signature |
|
Haha, het knippert en Hypnos maakt het meteen tot z'n avatar www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik vind Mastodon best aardig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: alles wat knippert en flikkert smikkel ik er dilect in signature |
|
quote:Niks mis mee jong www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik maak er dit van. Lastig jaar! Ik had ze eigenlijk bijna allemaal wel op 1 willen zetten 01 <code> - Resplendent Grotesque 02 Sólstafir - Köld 03 The Ruins Of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite 04 Funeral Mist - Maranatha 05 Ulcerate - Everything is Fire 06 Marduk - Wormwood 07 Baroness - Blue Record 08 Cattle Decapitation - The Harvest Floor 09 Converge - Axe to Fall 10 Cobalt - Gin 11 Minsk - With Echoes In The Movement Of Stone 12 iwrestledabearonce - It's All Happening 13 Tombs - Winter Hours 14 Diablo Swing Orchestra - Sing-Along Songs for the Damned & Delirious 15 Kylesa - Static Tensions 16 Glorior Belli - Meet Us at the Southern Sign 17 Monarque - Ad Nauseam 18 Portal - Swarth 19 A Place To Bury Strangers - Exploding Head 20 Belphegor - Walpurgis Rites De net-niet en te-weinig-geluisterd-om-goed-in-te-delen releases vermeld ik maar in het top-2009-topic. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1 - Blut Aus Nord - Memoria Vetusta II Dialogue With The Stars 2 - Waning - Population Control 3 - Rudra - Brahmavidya : Transcendental I 4 - Ad Hominem - Dictator - a monument of glory 5 - Man Must Die - No Tolerance For Imperfection 6 - Lamb of God - Wrath 7 - Nazxul - Iconoclast 8 - Marduk - Wormwood 9 - Behemoth - Evangelion 10 - Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow 11 - Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity 12 - Funeral Mist - Maranatha 13 - Amesoeurs - Amesoeurs Jammer dat die plaat van Valkyrja een re-release is, anders stond ´ie ook hoog hierboven. |
|
Mooie lijst(edit)en. Zelthor ook. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 06-01-2010 18:52] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |