|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow eh.. net een vrij weekend dan.. My Dying Bride, hmmmmm. |
|
quote: Ah dat wist ik niet. Geen idee dat er een apart campingpodium was [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-04-2010 16:51] |
|
quote: Zat ook al te denken over de vrijdag ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat kan ook Campingpodium is denk ik net zo groot als de grote tent op het festivalterrein I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mooi initiatief |
|
Wat een leuke actie! |
|
Tip voor mensen die sowieso al geen alcohol nuttigen: gewoon zeggen dat je de BOB bent en je hebt een mooi voordelig weekend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
goed initiatief, dat zeker! ben wel benieuwd welk frisdrank merk dit initiatief sponsort... |
|
Goeie zaak! |
|
quote: Van de site: quote: |
|
quote: Hij is fijn. Ga hier waarschijnlijk wel bij zijn! |
|
Tja, moet hier eigenlijk wel effe heen voor Paradise Lost natuurlijk... spelfout weggehaald... |
|
quote: Het zijn dan wel achterhoekers, maar zo stom zijn ze nou ook weer niet: quote: Al kunnen ze natuurlijk niet controleren of degene die het haalt het ook zelf opdrinkt. Shit, dat wordt veel lopen voor mij dat weekend. En natuurlijk een fles whisky of rum mee |
|
Nu ik toch geen andere festivals bezoek dit jaar is dit een erg mooi alternatief |
|
lekker dichtbij, het hele weekend aanwezig, vrijdag helaas wat later , en als bob zijnde, de andere dagen lekker op de fiets. |
|
Ik wil MDB zien!!Toch ga ik maar voor de zaterdag! =) |
|
Present I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het blokkenschema staat nu ook online. Voor sommigen van ons is de overlap van Volbeat en My Dying Bride misschien jammer, persoonlijk kan ik er niet zo van wakker liggen. |
|
Waarschijnlijk de vrijdag aanwezig. |
|
quote: Gezellie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Schopje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
BZB op donderdag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De zaterdag aanwezig! Op de fiets zelfs, hehe.. Wilde eerst ook op de vrijdag, maar als de 2 bands waar ik voor ga tegelijk spelen dan laat maar... Al had ik Triggerfinger ook graag gezien... Wel zin in! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Toch maar niet denk ik, komt effe niet zo geweldig uit... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |