|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had bijna een kaartje voor de zaterdag gekocht.I kzit dat weekend lekker in Trutnov!! =) |
|
Maandag nog even een meeting gehad op het kantoor van de Feestfabriek en sindsdien weer helemaal zin aan het festival. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Reggeaweide die er dit jaar bij is. |
|
Reggea is dat net zoiets als Trash? |
|
Aanwezig op de vrijdag. Met die bus vanuit Nijmegen (van Black Bottle Riot en Shaking Godspeed) . Lekker BBR, God Dethroned, The Devíl's Blood en My Dying Bride kijken |
|
Afgelopen jaar was geniaal, maar dit jaar sla ik toch maar over. |
|
quote:+1 Ben dan ook op vakantie. |
|
Naar MDB vrijdag olee oleee. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-07-2010 20:52] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wiens apparatuur mag je dragen? |
|
Ik ben in de aap gelogeerd door Greycloak. EDIT: Godver. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 08-07-2010 21:48] |
|
quote:Mijn eigen bier. @ Vargen; niet zeuren jij, gewoon genieten van de dag, de bands en wat je verder nog gaat doen daar. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-07-2010 20:52] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik zeur ook niet. Het is allemaal postief bedoeld, en ik vind het lief dat je aan mij en D. denkt. |
|
quote:Volgens mij dachten we een beetje aan elkaar zelfs, hehehe. Soort van een stoel met drie poten idee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Synergie heet dat geloof ik. Zo lang die stoel maar met de poten naar beneden staat... |
|
quote:Som der delen. SIKED!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aanwezig! Zin in! |
|
quote: Hej niet nog een plekkie over in den ootoo en rijd je toevallig langs Zwolle? Ik wil wel graag heen, maar niemand wil naar dit festival vanuit hier en geen zin om alleen te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-07-2010 10:32] |
|
quote: Dan drinken we d'r een paar Edit: Zijn er ook mensen die Black Bottle Riot gaan kijken trouwens de vrijdag? Gave '70's rock uit Nijmegen, aanradertje [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 11-07-2010 10:22] |
|
Wie weet. Zien we dan wel. Of niet natuurlijk Gister alvast een voorproefje gedaan. Donderdag is het tijd voor het echte werk met BZB! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hmmmmm... Eigenlijk zou ik over de A31 gaan, maar goed, omdat jij het bent. Die dag 19:00 vrij maar kan misschien nog 18:00 worden, dus een uurtje later aan je voordeur. Dat laat ik nog wel even weten dan. quote:Sure thing pal. Misschien gaan we wel even op de foto, zie je er nóg beter uit dan anders. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-07-2010 21:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het wordt steeds vroeger hè? Nog even en ik kan gewoon meerijden ipv met de trein. |
|
quote:Nou... Vroeger dan 18:00 gaat het zeker niet worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*hangt iPod aan stroom* |
|
quote: Begin hier nu al zin in te krijgen. Voor 15 euro God Dethrone en My Dying Bride, inclusief busreis vanaf Nijmegen en 's nachts om 2:00 uur terug . |
|
quote: Nou als dat zou kunnen, zou super zijn! Zou graag GD & MDB willen zien en voor de rest boeit het niet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-07-2010 23:51] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |