|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft normaal in de oude of in de nieuwe bezetting gespeeld? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kan ik mij wel voorstellen, jij was druk met andere dingen |
|
quote: Geniale teksten. Jij inspiratieloos persoon Net gesport en nu tijd voor slaap I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend! God Dethroned The Devil's Blood Volbeat My Dying Bride Forbidden Devildriver Jon Oliva's Pain Meshuggah Normaal Loudness Airbourne Papa Roach De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Eerste keer zwarte Cross voor mij. Idd erg veul lompe boeren maar die heb je op ieder festival. Het viel me 100% mee. Hoogtepunten: - God Dethroned. Jaren geleden eens gezien en vond het toen zwaar ruk. Man wat speelden die gasten nu strak. Passiondale draait nu grijs op de iPod - John Oliva's Pain: Had er nog nooit van gehoord, maar een retestrak optreden. - My Dying Bride: Geluid stond wel vrij hard. Zout overigens eens op met The Cry of Mankind als afsluiter. - WC Experience: Ik wa derbai war warde gai Tegenvaller: Paradise Lost: Gast was totaal niet bij stem [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 20-07-2010 10:32] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Yeah, was er op zondag. Supermooi weer! My Favorite Scar was goed! http://www.youtube.com/watch?v=aTiEHk_6HkA Airbourne deed precies hetzelfde als op GMM. Converge was maf, maar wel lekker. Papa Roach was alleen de laatste drie nrs leuk, behalve dat die zanger nog even z'n string moest showen... |
|
Wij zaterdag, was weer super Eigenlijk alleen Forbidden echt gecheckt, tsja, blijft jeugdcement en 't was hard genieten! Stukje Devildriver gekeken, goeie band! Sonic Syndicate geen zak an (nee ook die chick niet ) en verder gewoon lekker rondgebanjerd, geouwehoerd, gevreten en vooral gezopen. Sterk Zwart Spul! Oja en mooi feest op de terugreis in de trein hehe. En daarna in Zwolle doorgepartied tot we erbij neervielen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-07-2010 18:38] |
|
quote: quote: Juist. Helpt me alleen niet echt veel verder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
@ Eus, wow je bent weer ongelooflijk snel!! Ok even promoten dan maar, Zwarte Cross dag 1 staat online op: http://www.muzikantenweb.nl/live/mwprofile_recensie.asp?id=1876&nw=yes hoogtepunten: My Dying Bride en Volbeat. dag 2 is vanavond online ;-) "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote: Beide. Op vrijdag in de oude bezetting (exclusief voor campinggasten) en op zondag in de nieuwe. |
|
quote: Toch knap om een review te schrijven van 2 concerten die tegelijkertijd plaatsvonden. Ik heb 3 nummertjes Volbeat gekeken en ben naar het complete MDB concert gaan kijken . My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Geniale grap trouwens, dat het hoofdpodium gezekerd was met twee giga opblaasbare kettingen Heb me verder prima vermaakt als stagehand op de metalweide: 50 % kistjes duwen en bandjes kijken, 50 % gewoon over het festivalterrein banjeren, Rustig slapen op de stille, schone crewcamping en gratis meehappen en drinken van de artiestencatering. En met z'n allen smakelijk lachen om de aspiraties van Papa Roach. Tourmanager: "hello, we're the headliner!" stagemanager: "No, you're just the last band on the bill of one of the smaller stages!" |
|
Onverwachts toch nog geweest, de zaterdag. Wat een geniaal festival, volgend jaar echt heel het weekend aanwezig. + De cross!!! + oerham + Meshuggah + Meshuggah die Lethargica live speelt + Had ik al gezegd: Meshuggah? + Kudra Mata - leuk bandje! Paradise Lost viel me gigantisch tegen, ongeïnspireerd, vutloos optreden. De overige bands op de metalweide vond ik niet zo boeiend, dus was het tijd om bier te drinken, in de zon te liggen, de cross te checken etc. |
|
quote: Gasten zijn gaaf, ja. Kende de zanger al langer, nooit live gezien. Laatst eindelijk gezien, bij Lamb of God in het voorprogramma. Echt vette show, bespelen moeiteloos een zaal met 800+ man. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb ze een keer of drie eerder gezien, Jammer dat het zo rustig was tijdens hun show, ik had ze echt wat meer publiek gegund! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
nog wat plaatjes, hoe verder op de avond hoe beroerder de plaatjes, A, simpel klik klak cameraatje, dus in het donker niet echt veel soeps en B, |
|
Nick Homes was prima bij stem, alleen stond de geluidsman te slapen en kwam hij niet boven de muziek uit. |
|
Heeft iemand Converge nog gezien? Of was het een slecht optreden? (Heb tot nu toe weinig van meegekregen.) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
|
|
quote: Wat zet je een berg winterswijkers op de foto.. Vooral lelijke. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 27-07-2010 16:07] |
|
Waar sta je dan? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |