|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei, bij opbouwen is nog niet alles gezekerd e.d. hopelijk geen ernstig gewonden. |
|
quote: Dat is wel erg vooruitlopend op de feiten.... Toch erg naar. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-07-2010 14:44] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik kan me ook écht niet voorstellen dat ze het aflassen... Maar ik kan me tegelijkertijd ook niet voorstellen hoe ze alles in 3 dagen opnieuw op gaan bouwen, er schijnt zo goed als niks meer overeind te staan daar... (Woon zelf 10 km verderop, en het ging écht bizar tekeer hier...) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ow heftig berichtje, linke zooi als men nog aan het opbouwen was. Maar waarom gaat men dan ook door als er zulk noodweer is, niet handig. Hoop dat het meevalt. |
|
Gewonden door noodweer bij Zwarte Cross Uitgegeven: 12 juli 2010 13:46 Laatst gewijzigd: 12 juli 2010 14:44 AMSTERDAM - Door hevig noodweer zijn maandag twee gewonden gevallen bij het opzetten van podiumtenten voor het stunt -en motorcrossfestijn de Zwarte Cross in Lichtenvoorde. Inmiddels spreekt Omroep Gelderland van vier gewonden. Windhozen van 100 kilometer per uur bliezen de tenten omver. Dat meldde de politie maandag. Het festival wordt komend weekeinde gehouden. Over de ernst van het letsel is nog niks duidelijk. Ambulances, brandweer en politie zijn ter plekke. Medewerkers Mogelijk liggen er nog medewerkers onder de ingestorte tenten. Er wordt met man en macht gezocht naar alle medewerkers die op het festivalterrein bezig waren met de opbouw. Volgens De Gelderlander waren er op het moment van het noodweer zo'n 200 mensen aan het werk. Het hoofdpodium en de grote tent zouden totaal zijn vernield. Rond 13.00 uur raasde het noodweer, dat ook elders in het land schade veroorzaakte, over het festivalterrein. Er zouden windhozen over het terrein zijn getrokken, maar de politie sluit niet uit dat het heftige rukwinden waren. Inventarisatie Op de website van Zwarte Cross laat de organisatie weten de situatie te inventariseren en te hopen aan het eind van de middag meer informatie te kunnen verschaffen. De veertiende editie van het muziek- en motorcross evenement moet donderdag van start gaan en tot en met zondag duren. Of dat gaat lukken is nog onduidelijk. Het Zwarte Cross is een van de grootste muziekfestivals van Nederland. Vorig jaar kwamen er 132 duizend bezoekers af op Zwarte Cross. |
|
quote: Bij ons zijn vrijwilligers vanaf opbouw verzekerd, neem aan dat ze dat daar wel goed geregeld hebben. Maar dit is mooi kloten! see you at occultfest! |
|
quote: Ja verzekerd , maar bijvoorbeeld grote tenten moet je zekeren tegen wegwaaien/omvallen etc.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2010 15:07] |
|
Hehehe idd, maar heb het meer over constructiemateriaal ipv medewerkers. |
|
quote: Ja dat ook, niet fijn als dat rond gaat vliegen. Maar shit zeg, zag wat foto's.. ziet er niet best uit. |
|
Zag ze ook ja, veel van dat kleine werk aan gort en naar het schijnt het hoofdpodium. Hopelijk is het te fiksen voor ze los moeten |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De organisatie heeft al wel via diverse media laten weten dat het festival doorgaat. Hoe precies ze alles aan gaan pakken is nog onbekend. |
|
Op de radio was ook te horen dat het festival zo goed als zeker door zal gaan. |
|
quote: Mooi! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lijstje! Vrijdag: - MMayo Zaterdag: - MMayo (misschien) Zondag: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-07-2010 16:45] |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup Zaterdag: - MMayo (misschien) - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup Zondag: - Tuup (misschien) |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup Zaterdag: - MMayo (misschien) - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 Zondag: - Tuup (misschien) [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 13-07-2010 22:48] see you at occultfest! |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen Zaterdag: - MMayo (misschien) - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) Zondag: - Tuup (misschien) |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen Zaterdag: - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) Zondag: - Tuup (misschien) |
|
Droom jij ook in lijstjes MMayo? |
|
K zag de ravage op het nieuws, niet best Gelukkig kan het gewoon doorgaan Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen - Grey Zaterdag: - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) - Grey (stukje van de dag) Zondag: - Tuup (misschien) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen - Grey - Arjan Domhof Zaterdag: - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) - Grey (stukje van de dag) - Arjan Domhof Zondag: - Tuup (misschien) - Arjan Domhof |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |