|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen - Grey - Arjan Domhof - I.c.e Motion - RGB - Jenje - Zillah_Morte - San Miguel - faceless Zaterdag: - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) - Grey (stukje van de dag) - Arjan Domhof - I.c.e Motion - Aphrodite + Death inc + 2 - RGB - Verstikking + 3 - Berthus - FRNK - faceless - Bvt en vrouw. Zondag: - Tuup (misschien) - Arjan Domhof - I.c.e Motion - Julia+offspring - Sebosstiaan - RGB - faceless Mezelf op de verkeerde dag neer geplempt. |
|
Posted 16-07-2010 9:23 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.bloodsin.nl Vrijdag: - MMayo - Ethereal - Tuup - Vargen - Grey - Arjan Domhof - I.c.e Motion - RGB - Jenje - Zillah_Morte - San Miguel - faceless - MrUgly Zaterdag: - Ethereal + lieftallige echtgenote - Tuup - the witch + 2 - Vargen (misschien) - Grey (stukje van de dag) - Arjan Domhof - I.c.e Motion - Aphrodite + Death inc + 2 - RGB - Verstikking + 3 - Berthus - FRNK - faceless - Bvt en vrouw. - MrUgly Zondag: - Tuup (misschien) - Arjan Domhof - I.c.e Motion - Julia+offspring - Sebosstiaan - RGB - faceless - MrUgly |
|
quote: |
|
Verdomme, Forbidden speelt zaterdag om half 5 moet tot vier werken, kan ik het net redden denk ik Against God and Government |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 16-07-2010 16:14] |
|
Iemand die het tijdschema hier neer kan plempen? De reader doet ut raar hierzo.. |
|
Jan gespot, maar hij herkende me niet zonder snor, of t kom omdat ik geen hond bij me heb inderdaad. Wel jammer ik zou echt graag een spaanse crust willen zijn. Uche. quote: One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Straks die kant maar es op crossen. Wil iig Jon Olivia's Pain en Paradise Lost checken. Hoop dat er geen file staat en dat we het droog houden vandaag. Iig kan ik de hele dag gratis drinken omdat ik de bob ben. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 17-07-2010 9:22] see you at occultfest! |
|
Was vet gisteren. Black Bottle Riot, God Dethroned en The Devil's Blood vond ik erg gaaf, maar het absolute hoogtepunt was toch zonder meer My Dying Bride Verder veel bekenden |
|
quote:Huh? Niet gezien, gil dan ook! |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook mooi kut zeg. Ik vond het gisteravond anders 100% top daar. Goed georganiseerd, overal dikke pret en als je je daar niet mkunt vermaken ben je ene kutemo. |
|
quote: Inderdaad. Wat een leuk festival zeg, van alles wat en genoeg te zien en te doen. Dikke regenbui met onweer tijdens God Dethroned, hartstikke mooi! My Dying Bride was fantastisch weer |
|
Ik geloof dat GD ook erg blij met optreden was, response was iig erg goed. Geluid vond ik over het algemneen ook erg goed. Oh: en MDB HEERSCHTE .. Turn Loose the Swans, Vast Choirs [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-07-2010 22:49] |
|
Wij hebben ons ook super goed vermaakt gisteren. Het weer was ook mooi, droog, zonnig en niet te warm, perfect festivalweer dus. Metalweide was goed bezocht, was stuk drukker dan 2 jaar geleden maar toen ben ik ook alleen vrijdagavond geweest. Forbidden was vet. Vond Paradise Lost beetje tegenvallen maar Jon Olivia's Pain kwam, zag en overwon! Dikke heersch, kippenvel! Hij was goed in vorm, kwam zelfs achter zijn piano vandaan. Voor mij het optreden van de dag. Meshuggah was niet mijn ding en Kamelot gemist omdat we nog een lange terugreis voor de boeg hadden. see you at occultfest! |
|
Ik ben vannacht weer in vrouwen kleding thuis gekomen, total black out, geen idee hoe ik er aan kom, en waarom ik dat kloffie überhaupt aan heb. Against God and Government |
|
Hahaha....FOTO'S!!! Bazzio Attacks!!! |
|
Wil iemand nog een gratis kaartje voor vandaag? |
|
Vrijdag en zaterdag geweest, topfestival! Zalig weer ook nog eens, wat wil je nog meer? Hoogtepunten waren My Dying Bride, Triggerfinger en Meshuggah, godverdomme wat is dat toch een strakke band.. Geluid ook top trouwens, is ook wel eens anders op festivals... Nu brak ende moe Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Brakjes inderdaad, niets gehoord en of gezien van een ongeval. Devildriver en Musjugah waren voor mij bands van de dag. Wel veel flauwekul weer. |
|
Fantastisch festival! God Dethtoned was te gek. My Dying Bride was zoals altijd goed. Paradise Lost was zeer goed te pruimen. Mooi om te zien hoe Aaron Aedy de grootste lol had tijdens de show. John Oliva's pain was onzettend goed, maar band van de dag was voor mij toch Meshuggah. Ik vond het met name opvallend dat het erg druk was tijdens deze band. De meeste mensen geven er al snel de brui aan. Loeihard en strak optreden, goede lichtshow en het was supercool om Bleed eens live te horen. Het is hoopvol om te zien dat er dus ook goede festivals neergezet kunnen worden zonder dat Mojo een vinger in de pap heeft. Ik heb nog een ticket over voor vandaag. Af te halen in Twello(naast Deventer) |
|
quote: Wees blij dat je hier niet bij hoort : quote: |
|
Heb me bijzonder goed vermaakt! En onverwacht meer bekenden gezien dan dat verwacht had. |
|
quote: Heheh dat betekent dat er ook een meid met mannenkleding ergens wakker is geworden; heb je ook je volgescheten onderbroek voor haar slipje geruild? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |