|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Zaterdag 20 maart een metalfestival met: TAAKE URGEHAL ANGANTYR GRAVDAL BLACK SHORE + 2 bands TBA Meer info zodra ik deze heb |
|
Doe The Batallion maar |
|
Ik zeg: Elite! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zeg vette line-up en qua namen heb ik wel een ideetje, maar ik laat het aan de heren Hub & Heuy over! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Geloof maar John, dat komt helemaal goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zou Ragnarok wel graag weer eens willen zien... |
|
quote: Daar heb ik 666% vertrouwen in! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hmm, ik weet hier eigenlijk niets van af. Urgehal is geboekt namelijk voor twee data een maand eerder in NL, en daar waren ook wat voorwaarden voor. Zijn tickets al geboekt Hub/Heuy? Lijkt mij namelijk niet een supergoed idee om ze zo snel achter elkaar in NL te zetten. |
|
quote: Dan zou de kans ook nog best groot zijn dat ik kwam kijken, maar aan de onderstaande post te zien is dat niet het geval |
|
quote:Urgehal, Taake en Gravdal is volgens mij een tour en dus geen losse show. |
|
Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Taake begint zo langzamerhand de huisband te worden |
|
Het is een complete tour inderdaad en geen losse show die Heuy en ik geboekt hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toevallig nog andere data in NL van Taake? |
|
Dit is dus de knepper 2010 |
|
quote: HEUY!!!! Ik heb begrepen dat ze ook in Baroeg en in Leeuwarden spelen (Wietze, verbeter me als het niet waar is). |
|
Alleen urgehal toch? |
|
quote:Dat is Blackmetal Desecration en die optredens van Urgehal zijn 'exclusief' en los. |
|
Yep, Taake, Urgehal, Gravdal en Angantyr is een op zichzelf staande tour door Europa. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Angantyr ook vast mee op de tour? Dat is weer een geniaal gave package! |
|
Plus nog een Duitse band. Maar Xander en ik willen in Roermond nog 2 andere bands erbij zetten en er een soort mini-festival van maken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed bezig! |
|
Zag dat deze package de dag later ook in de Baroeg staat (dus 2x Urgehal in de baroeg in een maand ) |
|
Goed bezig! Gaat Taake deze keer weer na het vertrek van de laaste trein spelen? |
|
quote: signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |