|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, Celestia zal niemand missen... |
|
Weet iemand hoelaat dit ongeveer afgelopen zal zijn? euu? |
|
quote: Zozo, Horna. Da's ook wel een goede vervanger. Rost live behoorlijk als ik me goed herinner. Zal vast wel weer gezeik van komen nu de azijnfabriek zo onder de aandacht is geweest...... http://www.xs4all.nl/~afa/alert/3_11/horna.html [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 19-01-2010 14:20] don't mistake lack of talent for genius |
|
Dan kun je dat wel bij iedere band gaan roepen. |
|
Ik vraag me eigenlijk ook af of dat allemaal wel doorgaat. Er waren al een paar concerten in Duitsland afgezegd om Horna, en die Nederlandse hulp van Taake organiseert nog wel eens wat "foute" dingen in de azijnfabriek, schijnt het . Maar toch goeie kombinatie, hoop wel dat het doorgaat. |
|
Gaat dit topic nu ook al in een zeik topic veranderen? Dit concert gaat gewoon door, de Azijnfabriek heeft ervaring met black metal bands waaronder Taake. Temnozor is een discutabele band, maar begin nu niet bij iedere andere band in de Azijnfabriek te zeiken dat de antifa wel weer langs zal komen om ze op de vingers te tikken. En laten we het nu over het concert hebben en al het andere gezeik achterwege laten! [ontopic]Zin in! [/ontopic] |
|
Nou, na die grote soap vind ik het ook niet heel erg wenselijk voor de heren dat de eerstvolgende act weer gelijk dit stempel heeft, dit gaat sowieso WEER aandacht opleveren, let maar op! |
|
Het probleem is dan alleen dat je dan bij iedere band wel iets kunt gaan verzinnen. Kijk bijvoorbeeld naar Emperor. Ihsahn en Samoth hebben ooit een bandje gehad dat Zyklon-B heette. Nu hebben zij dit enkel voor de provocatie gedaan, en heeft dit niks te maken met nazi praktijken. Zij hebben gewoon op Wacken gespeeld, een festival dat 'Metalheads against racism' steunt. Waarom kan het daar wel en zou het nu bij een bandje als Horna of Taake allemaal problemen op moeten gaan leveren? Waarom wordt het wel 'getollereerd' om te zingen over het vermoorden van Christenen, maar niet als je ditzelfde doet over een Jood of een Moslim? Dit hoort gewoon bij de muziek. Maar laat maar zitten, nu ben ik alsnog dit topic aan het vervuilen. |
|
quote:Die eerstvolgende act waar je het over hebt stond al langer gepland, nog voor die hele commotie rondom Temnozor' was begonnen. We kunnen nu eenmaal niet zo gaan boeken om puur en alleen de antifa tevreden te houden. We boeken nog altijd wat we zelf willen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Taake heeft dus al eerder met Horna getourd zonder problemen. En zowel Taake als Horna hebben ook vaker in NL gespeeld zonder problemen, oké, wel weer gezeur van de fascistische linkse kant (bij Horna), maar uiteindelijk gingen die concerten gewoon door, doordat de organiserende zalen niet toegaven aan de loze dreigingen van die fascisten. En bij die concerten zijn er helemaal geen problemen geweest of aanstootgevende dingen gepresenteerd, door zowel bands als publiek. Dus laat die linkse honden toch eindelijk eens opkankeren en ons gewoon van onze muziek laten genieten! Het zijn de echte rechts-extremisten waar ze zich zorgen over moeten gaan maken. Of zijn ze daar bang voor en houden ze zich maar met minder gevaarlijke metal-fans bezig, die toch niets terugdoen? |
|
quote: Ja, en daar ga je enorm de fout in. Succes er mee hoor, maar ik denk dat je dan A. Bijna geen leven meer hebt mbt aantijgingen van Antifa B. Gewoon dom bezig bent C. Beter een andere hobby kunt zoeken |
|
quote: Zo werkt dat gewoon niet. Je krijgt nu straks gezeur over Taake (die met een hakenkruis heeft gespeeld op zijn borst) en gezeur over Horna (Ville's uitspraken, Satanic Warmaster zijn verleden etc. etc.). Dit in combinatie met alle aandacht die de azijnfabriek heeft gekregen, gaat er toch wéér voor zorgen dat die gemeente de boel er uittrekt, en dan ook nog eens de heren gaat verbieden er iets te organiseren. Dit kan iedereen toch ruiken? |
|
Overigens gebeurt dit altijd zo'n pak hem beet 14 dagen voor de show, die tactiek doen ze zodat er weinig mogelijkheden zijn in korte duur voor oplossingen. |
|
Jij hebt Taake ook geboekt na dat hakenkruis incident. Wil je muilperen? |
|
Blijkbaar snap jij z'n punt niet. |
|
quote:Dus met andere woorden we moeten maar toegeven aan de antifa en hen laten beslissen wat wij mogen denken en doen??? We hebben ondertussen behoorlijk wat bewijsmateriaal tegen de antifa en het word tijd dat dat eens gebruikt gaat worden. Het is toch te belachelijk voor woorden dat iedereen maar meteen toegeeft aan dat criminele tuig!! Als men goed voorbereid is dan zijn zij makkelijk aan de kant te zetten. Anyway, zonde van mijn tijd om nog op zo'n dingen in te gaan, ik bedoel, dan lijkt het bijna alsof antifa overal een vinger in de pap heeft en ons hele doen en laten bepaald. Mooi niet dus. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Sterker nog, meneer had Infernal War voor 2 shows geboekt. |
|
quote: Denk dat het wel losloopt, aangezien Temnozor echt die reputatie had en bands als Horna en Taake niet en muzikaal verder neutraal zijn en waren. Bovendien zijn Taake en Horna ook onlangs nog op grotere festivals te zien geweest in ons buurland, waar de antifa nog veel actiever is dan hier. |
|
quote: Snap nu even wie of wat het nu boekt, en dat ze alle schijn tegen zich hebben. Dáár ligt het verschil. Ik weet heus dat Taake geen fascistische band is, sterker nog ik zat op die tour van Taake met dat hakenkruis accent. Zat trouwens ook (net als regeer) op de tour van Taake en Horna in 2001, dus weet ook dat dat geen nazi bands zijn. Maar wat ga je doen aan alle media aandacht dit dit weer KAN opleveren? Je kunt wel stoer lopen roepen dat het je niks uitmaakt, maar dan ga je gewoon op je bek. |
|
quote: Tja, ik kies liever voor mijn prachtige baan dan dat ik het riskeer om dat kwijt te raken omdat er een paar bands zonodig domme dingen moeten gaan lopen schreeuwen. |
|
Uiteraard kies ik ook voor mijn baan, maar ik ga toch niet door de knieën voor anderen en hen laten bepalen wat ik wel en niet kan en mag doen. En dat heeft niks met stoerdoenerij oid te maken. Begrijpt men dan niet dat men terug gaat naar het facisme als men alleen hen laat bepalen wat te doen en laten! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hier heb je gedeeltelijk gelijk in ja, we hebben nu de schijn tegen. Maar dat is maar bij een zeer beperkte groep en ondertussen hebben we de gemeente e.d. al achter ons staan en ook de politie (want die hebben we ook gesproken) die weet wat voor soort organisatie de antifa is en dat die regelmatig van het rechte pad af zijn en zich met criminele praktijken bezig houden. Het is dus een kwestie van een vuist maken en de antifa zelf onder het publieke licht te brengen zodat het merendeel van de bevolking ook kan zien dat dat daar niet helemaal pluis is. Als men alleen maar buigt voor de antifa zal er nooit iets veranderen en zullen er hoe langer hoe meer concerten verboden gaan worden want die gasten zien overal wel iets slechts in. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tja, en toch zou ik mij juist even gedeist houden na zo'n woelige periode. Maar: succes hoor met de avond! |
|
Taake was reeds veel eerder al geboekt, nog voordat alle ellende begon. Je kunt zo'n band niet cancellen vanwge wermoedens dat er iets gaat gebeuren. Hetzelfde geld voor Arkona trouwens, die staan ook al langer geboekt en ook zij worden door de antifa gezien als rechts-extremistisch. Dan houd bij mij het logisch denken compleet op als men hen al als extremisten gaat zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |