|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
In de Baroeg ZONDER Den Saakaldte en Pantheon I Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is waar Den Saakaldte zou ik ook graag eens zien. |
|
quote: Godver! =) |
|
Hmm... had ergens gevonden: Zondag 18 April: Den Saakaldte, Sargeist, Under That Spell - Baroeg, Rotterdam Of gaat dat ook niet meer door? |
|
quote: Het is Baroeg, niet 'de' Baroeg. Leer dat nou toch eens In Baroeg zal er waarschijnlijk ook nog een band bij komen, nieuws volgt snel. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 14-01-2010 0:21] |
|
Definitief geen Urgehal dus? Zonde |
|
Op deze Taake tour niet, maar wel op de Black Metal Desecration festivals: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3272968?hl=black,metal,desecration [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 14-01-2010 14:16] |
|
Baruch Spinoza Poppodium Baroeg Spinozaweg 300 3076ET Rotterdam Zo moeilijk is het niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dit topic gaat over Urgehal in de Azijnfabriek en niet over Baroeg. Het wordt nu een beetje verwarrend alwaar Urgehal wel/niet speelt. Bla |
|
Urgehal zit niet meer op de tour met Taake, ze spelen dus niet in Baroeg en ook niet in de Azijnfabriek... |
|
quote: Waarom zegt Hub dan gisteren nog dat Urgehal daar wel speelt? Halen jullie geen 2 tours door elkaar met deze verwarrende toestanden? Bla |
|
Ik snap er niks meer van HUB, HEUY! |
|
quote: Enne quote: Ik zie een mooie missionarisfunctie voor je ouwe blekkie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Om mezelf maar even te quoten uit het andere topic: Misschien hebben Hub & Heuy Urgehal wel gewoon los geboekt voor hun festival........ Daar kan Baroeg toch zekers geen uitspraken over doen. Die hebben/heeft helemaal niks te maken met de organisatie van hun festival lijkt me. |
|
Effe voor alle misverstanden uit de weg te ruimen..... 13/14 februari speelt Urgehal in Leeuwarden en Rotterdam De tour met Taake, Urgehal enz. gaat niet door voor Urgehal, dus ook niet bij ons festival want een aantal bands op ons festival maken deel uit van die tourpackage, waaronder in eerste instantie dus ook Urgehal. Maar zoals gezegd, Urgehal maakt geen deel meer uit van de tour en dus ook niet op ons festival. Denk dat nu alles wel duidelijk moet zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En de vervanger is Immortal? |
|
Jammer, Urgehal was een van de bands die ik graag had gezien. |
|
quote:Dan ga je toch naar Black Metal Desecration? (Leeuwarden of Rotterdam) |
|
Daar vind ik de rest van de bands niet zo boeiend, maar toch maar naar Roermond, Pantheon I |
|
HEUY!!!! Begint langzaam nog meer te veranderen. Hopelijk dit weekend meer duidelijkheid en dan post ik een nieuw topic om verwarringen te voorkomen |
|
quote: Maar ze spelen dus wel in Baroeg.... Hehehe. |
|
Ik zie op de myspace van Horna dat deze spelen op de toer met Taake. Toch wel een erg mooie vervanging voor Urgehal. |
|
Horna met Taake? Dat zou wel gaaf zijn, doet oude herinneringen aan de eerste Taake-tour herleven |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |