|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar proosten we op! En ik heb er veel zin in! Bla |
|
Hoe staat het er nu eigenlijk voor met de line-up? |
|
Staat het ervoor of loopt het er achter? Bla |
|
Kom nou op met dat nieuws! |
|
Geduld is een schone zaak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben benieuwd wat de uiteindelijk line-up is incl. tijdschema, want het wordt of hier(maar laatste trein gaat om 12), of in Baroeg. |
|
We willen iig vroeg begonnen om problemen zoals laatste keer te voorkomen, rekening houdend dus met ov. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Slaapplaatsen in Reuver zijn bespreekbaar |
|
In Baroeg Taake + Impaled Nazarene, veel interessantere lineup daar. |
|
Line up Baroeg en Azijnfabriek is hetzelfde, het verschil is de extra toevoeging aan de tourende package. Baroeg heeft Impaled Nazarene, wij hebben Den Saakaldte en Pantheon-I. Gelukkig liggen beiden ver genoeg uit elkaar dus concurrentie zijn we niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geen Horna meer dus? Ps: Hub, zie mail! |
|
Jawel, Horna behoort met Taake, Angantyr en die voor mij onbekende band tot de tourpackage die Europa doorreist. Tourpackage: Taake (NO black) Horna (FIN black) Angantyr (DK black) Blackshore (DE black / thrash) Onze toevoeging: Den Saakaldte (NO/SWE black) Pantheon-I (NO black / death) + dat er vrijwel zeker nog een extra band word toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-01-2010 22:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Das altijd nog een kwestie van smaak natuurlijk, maar ben ws toch wel bij beide aanwezig. |
|
quote: Ik zeg nog steeds: Ragnarok! Hun album komt dan ook ongeveer uit en Hans is al bekend in de Azijnfabriek |
|
Ik zou Ragnarok graag hier hebben maar zij werken aan hun eigen tourschema. En yep, ik weet dat hij graag terug komt naar Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Check het nieuwe topic met de enige echte juiste line-up @ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3345734 Proost, Hubz0r! Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |