|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, of zeiken dat Taake ooit in Essen... ...en dan hoef je helemaal niet meer naar huis. Bruce Banner |
|
Ja en in Duitsland was ooit een persoon, een zekere Adolf en daarom zijn alle Duitsers nu nog steeds fout |
|
Ja, zwijnen! Ik doelde op het geintje in Turock. Als die botmongolen van de Antifa dat oppikken... Bruce Banner |
|
Dat weet ik, maar ik bedoel er maar mee dat niet altijd oude koeien uit de sloot gehaald hoeven te worden en daarmee een mening vormen, hoewel de AFA daar wel constant mee bezig is. Bovendien speelt Taake ook al weer in Duitsland zonder problemen, dus voorzie wat dat betreft geen problemen. |
|
Duitsers zijn dan ook weldenkende mensen. De antifa darentegen... Bruce Banner |
|
quote: HEUY!!!! Hoest van Taake heeft hier allang afstand van gedaan... zoals bekend bij (bijna) iedereen.. Gaan ze daar tegenin, dan ben ik benieuwd wanneer ze het engels koningshuis gaan aanvallen |
|
Nog nieuwe bands te melden? |
|
HEUY!!!! Gravdal vervalt, Den Saakaldte, Pantheon I en Natrach komen erbij.... eens kijken of we nog iets erbij zetten |
|
Toe maar! |
|
quote: Haal Praetor! http://www.myspace.com/eternalwintersiege Of anders Gheestenland, als het snoeiblacke black moet zijn. Bruce Banner |
|
HEUY!!!! Het is de "Back in Black" editie |
|
quote: Dan past optie 2 toch prima? Bruce Banner |
|
HEUY!!!! Kan ook AC/DC zijn met alleen nummers van Back in Black Mooi zou zijn een gelegenheidsband met AC/DC nummers in BM-Style |
|
*kuch* Heb je ook meteen weer backline en handjes |
|
Lekker black, dat Context. Bruce Banner |
|
Moet je die cd eens goed luisteren Plus het nieuwe materiaal heeft er ook wel raakvlakken mee. |
|
quote: Klopt toch die beschuldiging dat de afkorting van de band eigenlijk Anti Christ - Death to Christ is Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Belde net met Urgehal, ze zullen niet aan deze Taake tour meedoen. Enige data in NL zijn op 13&14-02 @ Black Metal Desecration festivals. |
|
Vanwege de shows bij jou? Klote dat dat bookingsagency dan niet eerst effe alles checkt alvorens packages te verkopen. Benieuwd hoe dit weer afloopt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee nee, heeft niets met mij en BMD te maken. Iets met geen vrij kunnen krijgen ofzo. |
|
Ok, Gravdal heeft gisteren ook al deze tour afgezegd...benieuwd wie de volgende band word die afzegd..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zolang Taake speelt blijft dit een overweging, tegen die tijd even kijken of de datum/dag uitkomt |
|
quote: Ze spelen ook nog in Baroeg he |
|
Oh? Oh. Ohhh.. Ik ben vergeetachtig. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |